کیف پول مجهز به پنل خورشیدی و سیستم دریافت فرمان صوتی (+عکس)

کیف پول هوشمند «اکستر ۳.۰» که به گیرنده RFID مجهز شده است بدنه چرمی دارد و با همه امکانات قابل ملاحظه خود تنها ۰.۳۸ سانتی ضخامت دارد.

موبنا – کیف پول جیبی این روزها در انواع مختلف و با کاربردهای متفاوت در بازار فروخته می‌شود و همه شما به نوعی با آن سر و کار دارید. ولی محصول جدیدی که با نام «اکستر ۳.۰» ساخته شده است می‌تواند به صورت کاملا متفاوت عمل کند و قابلیت‌هایی در اختیار شما قرار دهد که تصورش را هم نمی‌کردید. برای این کیف پول جیبی پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شده است، شما به کمک فرمان صوتی آن را کنترل می‌کنید، مکانیسم هوشمند برای در اختیار گرفتن کارت‌ها در این کیف تعبیه شده است و قابیت‌های دیگر آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

استارت‌آپ هلندی «اکستِر» چندی پیش برای نخستین بار اعلام کرد که قصد ساخت چنین کیف هوشمندی را دارد به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردد. هم اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت سرمایه لازم را جذب کرده است و قصد تولید انبوه این محصول را دارد.

کیف پول مجهز به پنل خورشیدی و سیستم دریافت فرمان صوتی (+عکس)

کیف پول هوشمند «اکستر ۳.۰» که به گیرنده RFID مجهز شده است بدنه چرمی دارد و با همه امکانات قابل ملاحظه خود تنها ۰.۳۸ سانتی ضخامت دارد. این کیف پول جیبی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید ۱۲ کارت مختلف را در آن جا دهید. شش عدد از این کارت‌ها به گونه‌ای قرار می‌گیرند که بدون باز کردن کیف می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید و این اتفاق به واسطه مکانیسم هوشمندی ارایه شده است که شبیه به ماشه اسلحه کارت‌ها را به سمت بیرون حرکت می‌دهد و به صورت کشویی مجموعه کارت‌های شما را ارایه می‌کند تا دسترسی به آنها آسان باشد.

کیف پول مجهز به پنل خورشیدی و سیستم دریافت فرمان صوتی (+عکس)

در قسمت داخلی این کیف پول یک ردیاب هوشمند مجهز به گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس تعبیه شده است که این بخش الکترونیکی با همکاری شرکت «چیپولو» به تولید رسیده است. تراشه هوشمند جی‌پی‌اس که در این کیف پول به کار گرفته شده است تنها ۰.۰۹ سانتی‌متر ضخامت دارد و به همین خاطر فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. علاوه بر این، یک پنل خورشیدی روی کیف پول هوشمند شما تعبیه شده است که اگر به مدت سه ساعت در مقابل نور خورشید قرار بگیرد به طور کامل شارژ می‌شود و انرژی ذخیره شده در آن به قدری است که می‌تواند به مدت دو ماه نیروی مورد نیاز خود را تامین کند و به کیف پول امکان دهد در تمام نقاط جهان ردیابی شود. این کیف پول هوشمند به گیرنده بی‌سیم «بلوتوث ۴.۲» مجهز شده است تا به صورت دایم بتواند با گوشی هوشمند شما در ارتباط باشد و تا فاصله ۶۰ متری هم بتواند این ارتباط و اتصال را حفظ کند. زمانی که کیف پول از محدوده تحت کنترل گوشی هوشمند خارج می‌شود، سیستم هشدار دهنده آژیر آن به صورت خودکار فعال می‌شود تا صاحب کیف باخیر شود که مفقود شده است.

کیف پول مجهز به پنل خورشیدی و سیستم دریافت فرمان صوتی (+عکس)

کاربران همچنین می‌توانند از طریق اپلیکیشن مربوطه کنترل و مدیریت بخش هشدار دهنده کیف و همچنین سیستم ردیاب آن را در اختیار بگیرند. با این وجود اگر باز هم مشکلی به وجود آید، شرکت چیوپولو در سیستم جهانی ردیاب جی‌پی‌اس خود به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید محل دقیق کیف خود را شناسایی کنید. این مسئله به آن معنی خواهد بود که کاربر چیپولو انواع خدمات مسیریابی و ردیابی جغرافیایی را در اختیار دارد و هیچ گونه نگرانی او را تهدید نمی‌کند.

کیف پول مجهز به پنل خورشیدی و سیستم دریافت فرمان صوتی (+عکس)

یک قابلیت دیگر که این محصول را از تمام کیف‌های جیبی در سراسر جهان مجزا می‌کند، امکان سازگاری آن با دستیارهای صوتی و هوشمند «گوگل اسیستنت» و «آمازون الکسا» است. اگر شما عجله داشته باشید و نتوانید به راحتی کیف پول خود را پیدا کنید، از طریق گوشی هوشمند یا اسپیکر هوشمند خود می‌توانید آن را بیابید. در این شرایط تنها کافی است بگویید: «الکسا، از چیپولو بخواه صدای کیف پول من را بلند کند». در این حالت صدای آژیر کیف شما همان لحظه بلند می‌شود تا محل قرار گرفتن دقیق دستگاه را بیابید.

این کیف پول چرمی هوشمند در رنگ‌های مختلف ساخته شده است و شما می‌توانید از مارچ ۲۰۱۹ آن را با قیمت ۳۵ یورو خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا