سامانه ۱۱۸ مخابرات کردستان به بیش ازچهار میلیون تماس پاسخ داد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون پرسنل سامانه ۱۱۸ این شرکت به چهار میلیون و ۹۷۰ هزار و ۳۳۴ تماس مشترکان پاسخ داده اند.

موبنا – آزاد حکمت اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و۹۷۰ هزار و ۳۳۴ تماس با سامانه راهنمای مشتریان مخابرات (۱۱۸) گرفته شده است که کاربران به تمامی آنها پاسخ داده اند.
وی با بیان اینکه ساعات ترافیک ۱۱۸ استان، صبح ها ۱۰ تا ۱۴ و بعدازظهرها ساعت ۱۶ تا ۱۹ است، اضافه کرد: در این ساعت ها به دلیل تماس بالای مشتریان، زمان انتظار افزایش می یابد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: میانگین پاسخگویی به تماس شهروندان ۱۶ ثانیه بوده و حداکثر زمان انتظار برای هر مشتری نیز ۱۲۰ ثانیه تعریف شده است.
حکمت تاکید کرد: در سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه کردستان، ۵۳۰ هزار و ۵۱۶ شماره ثبت شده است که از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ شماره آن مربوط به خطوط دایر شده سال جاری است.
وی با اعلام اینکه سامانه ۱۱۸ در استان متمرکز است و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می توانند به صورت شبانه روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند، افزود: تعداد ۳۱ نفر در چهار شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: مشتریان برای برقراری ارتباط با سامانه ۱۱۸ در خارج از استان می توانند با شماره گیری کد استان مورد نظر و شماره گیری عدد سه به تعداد هشت بار با ۱۱۸ آن استان تماس بگیرند.
حکمت گفت: یکی از برنامه های اثر بخش در رضایت مندی مردم، واحد ۱۱۸ است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و بروز بودن اطلاعات، تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد.
به گزارش ایرنا، استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است.
در حال حاضر حدود ۵۸۰ هزار مشترک تلفن ثابت تحت پوشش خدمات شرکت مخابرات کردستان بوده و ۹۷درصد جمعیت این استان از خدمات همراه اول بهره مند هستند.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا