برخورداری ۶۳ روستا از اینترنت پرسرعت LTE تا پایان ۳ ماهه نخست سال ۹۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بازدیدهای میدانی از وضعیت ارتباطی روستاهای استان از روستاهای بخش چهاردانگه شهرستان ساری بازدید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان، در راستای بازدید از وضعیت ارتباطی روستاهای بخش چهاردانگه شهرستان ساری در نشستی که با امام جمعه شهر کیاسر، بخشدار و سایر مسوولین محلی برگزار شد، ابراز داشت: از ابتدای فعالیت دولت تاکنون بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه ICT هزینه شد که از این میزان بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان سهم شهرستان ساری در این بخش بوده است.
وی گفت: از مجموع ۱۰۹ روستای بخش چهاردانگه ۹۵ روستا دارای تلفن خانگی، ۴۰ روستا دارای سرویس ADSL و بیش از ۸۰ روستا دارای پوشش تلفن همراه مناسب است.
وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون ۳ سایت این بخش Swap به بهره‌برداری شد که منتج به ارتقا کیفیت پوشش تلفن همراه در ۱۲ روستای بخش چهاردانگه شد که در همین راستا مقرر شده است کلیه روستاهای این بخش که دارای سیستم GSM است با تغییر به شبکه همراه اول در ماه های آتی از کیفیت سرویس مناسب تری برخوردار شوند.
طهماسبی در پایان افزود: با اجرایی شدن فاز دوم برخورداری روستاها از اینترنت پرسرعت نسل چهارم، ۶۳ روستا نیز از این سرویس بهره مند می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا