قطعه سازان، یاران استراتژیک گروه سایپا هستند

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بازدید کرد.

موبنا – معصوم نجفیان در حاشیه این بازدید، در خصوص تدارک و تامین قطعات محصولات گروه سایپا گفت: با توجه به توان قطعه سازان داخلی و همکاری خوبی که با خودروسازان دارند، خوشبختانه در تامین بیشتر قطعات محصولات گروه سایپا مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: تعدادی از قطعات های تک محصولات هم که در گذشته از خارج کشور تامین می شد طی جلسات و برنامه ریزی انجام شده با سازندگان داخلی، بخشی از آن از جمله ECU داخلی سازی شده است و برای دیگر قطعات های تک هم بحث داخلی سازی با قدرت دنبال می شود و امیدواریم به زودی در این زمینه به صورت کلی با توان قطعه سازان داخلی مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل سازه گستر، قطعه سازان را یاران استراتژیک گروه سایپا دانست و گفت: در این برهه که کشور با مشکلات ناشی از تحریم روبرو شده، قطعه سازان در صنعت خودروسازی حضور پررنگی دارند و با تلاش و همت همه آنها، گروه سایپا با زنجیره تامین قدرتمند توان ساخت بدون مشکل محصولات را خواهد داشت.

وی در خصوص تامین قطعات محصولات جدید گروه سایپا و پلتفرم های SP100 و SP0 هم گفت: قالب های تولید قطعات محصولات جدید به قطعه سازان داده شده و برای تعدادی از قطعات که توسط شرکت های خارجی تولید می شد هم برنامه ریزی برای داخلی سازی انجام شده و در تلاشیم که با تولید قطعات کیفی بتوانیم محصولات جدید سایپا را باکیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا