معرفی و دانلود اپلیکیشن قرآن کودک شمیم

یکی از مسائلی که امروزه در آموزش به کودکان بایستی مدنظر قرار گرفته شود ، شیوه ی آموزش است ، قطعا در تمامی موارد آموزشی کودکان اگر شیوه ای جالب توجه و گیرا مدنظر قرار گیرد ، آموزش برای کودک دلنشین تر می شود.

موبنا – آموزش قرآن کریم نیز از این قاعده مستثنی نیست و استفاده از شیوه ای که بتواند برای کودک جالب باشد و ذهن او را درگیر کند بهترین روش برای آموزش قران به او می باشد ، امروز در واقع ما قصد داریم اپلیکیشن قرآن کودک شمیم را برای شما معرفی نماییم که تمامی موارد مذکور را دارا می باشد زیرا شیوه ای آموزشی این اپلیکیشن قرآن بصورتی است که کودک دلبند شما را علاقمند به یادگیری قرآن کریم می کند.

قرآن کودک شمیم
قرآن کودک شمیم

در ابتدای ورود به برنامه اولین نکته ای که توجه شما را به خود جلب می کند نوع طراحی آن می باشد که قطعا برای کودک می تواند جذاب باشد و او را علاقمند به یادگیری کند ، رابط کاربری این اپلیکیشن به گونه ای جذاب و جالب توجه و مناسب کودکان طراحی گردیده است. در منوی اصلی برنامه با کلیک بر روی گزینه ی سوره ها می توانید سوره های مختلف قرآن را انتخاب نمایید و به کودکان خود آموزش دهید ، البته لازم به ذکر است در ابتدا برای استفاده از کلیه ی امکانات این برنامه بایستی مبلغی را بپردازید.

قرآن کودک شمیم
قرآن کودک شمیم

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید لیست سوره های قرآن به شکلی جالب نمایش داده شده است که بی شباهت به بازی های اندرویدی نیست و این موضوع می تواند برای کودک شما جالب توجه باشد و او را برای یادگیری قرآن ترغیب کند.

قرآن کودک شمیم
قرآن کودک شمیم

با کلیک بر روی گزینه ی انتخاب قاری نیز می توانید صوت ۵ قاری معتبر جهانی را دانلود نمایید ، همچنین صوت کودکان که مناسب با روحیه ی کودکان نیز می باشد نیز در برنامه وجود دارد. همچنین امکان ضبط کردن صدا با کیفیت بالا برای مقایسه با صوت قاری نیز در برنامه فراهم گردیده است.

معرفی و دانلود اپلیکیشن قرآن کودک شمیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا