معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Teslagrad

Teslagrad از بازی های جالب در سبک ماجراجویی می باشد که به تازگی برای اندروید عرضه گردیده است ، جالب است بدانید این بازی در گذشته برای PC نیز عرضه گردیده بود که با موفقیت چشمگیری روبرو شد و بیش از ۱.۶ میلیون نسخه تاکنون فروخته است.

موبنا – این بازی ماجراجویی در علیرغم داشتن قیمت ۶.۹۹ دلاری در گوگل پلی تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۴ از ۵ را نیز کسب کرده است.

Teslagrad
Teslagrad

داستان بازی در سرزمینی به نام الکتروپیا روایت می شود که پادشاهی با مشت های آهنین در آن حکومت می کند ، در این شهر جادوگرانی با تکنولوژی پیشرفته نیز وجود دارند که در برجی به نام تسلا زندگی می کنند. پادشاه سرزمین برای اینکه خطری از جانب جادوگران او را تهدید نکند قصد دارد تا همه ی جادوگران را از بین ببرد. حال شما در نقش یک پسربچه ماموریت دارید تا تمامی قدرت های الکترومغناطیسی و مغناطیسی را پیدا کنید تا با استفاده از آن ها از تمامی چالش ای موجود در مسیرتان عبور کنید و به برج نتسلا برسید و همه اسرار این برج را کشف کنید.

Teslagrad
Teslagrad

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما در این بازی بایستی قدرت های مغناطیسی و الکترومغناطیسی را پیدا کنید تا با استفاده از  آن ها بتوانید معماهای چالشی که در مسیر رسیدن به برج تسلا پیش رو دارید را حل نمایید. راه رسیدن شما برای رسیدن به برج تسلا به این سادگی ها نمی باشد و علاوه بر مواجهه با معماهای چالشی ، بایستی مبارزه های نفس گیری با غول های بازی نیز انجام دهید که از هیجان خوبی برخوردار می باشند. این بازی علاوه بر کنترلر های درون بازی از کنترلرهای خارجی نیز پشتیبانی می کند که می تواند انجام بازی را برای کاربران راحت تر کند.

تصاویر بازی Teslagrad :

دانلود بازی Teslagrad :

دانلود فایل نصبی تسلاگراد

دانلود فایل دیتای بازی تسلاگراد

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا