دانلود Plants vs. Zombies 2 بازی گیاهان علیه زامبی‌ها ۲

Plants vs. Zombies 2 نسخه‌ی دوم بازی جذاب و محبوب گیاهان علیه زامبی‌ها از کمپانی مشهور ELECTRONIC ARTS برای سیستم عامل اندروید است که تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان از گوگل پلی دانلود و نصب شده، رتبه‌ی ۴.۴ از ۵ را به خود اختصاص داده وطرفداران زیادی به خود مشغول کرده است.

موبنا – در بازی جالب و محبوب Plants vs. Zombies 2 زامبی‌ها به خانه‌ی شما حمله می‌کنند و شما مجبورید از خانه‌ی خود در مقابل آن‌ها به وسیله‌ی گیاهان مختلفی که کاربردهای متفاوتی دارند، دفاع کنید. در واقع گیاهان سلاح‌ و ابزار شما هستند. موارد مختلفی همچون بمب‌های گیلاس و دیوار که باید با کمک آن‌ها مقابل زامبی‌ها ایستادگی کرده و مانع رسیدن آن‌ها به خانه‌ی خود شوید.

بازی Plants vs. Zombies 2
بازی Plants vs. Zombies 2

کسانی که نسخه‌ی اول این بازی سرگرم کننده را بازی کرده‌اند، بدون شک با نسخه‌ی ۲ آن نیز آشنایی کامل دارند. نسخه‌ی اول بازی توانست موفقیت چشم گیری برای کمپانی EA به ثمر بیاورد و پس از آن نوبت به نسخه‌ی دوم این بازی محبوب رسید تا بتواند موفقیت نسخه‌ی اول را تکرار کند.

نسخه‌ی دوم بازی حتماً برایتان بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود و با استفاده از قدرت تفکر و مهارت‌های خاص، از نابود کردن زامبی‌ها یکی پس از دیگری، لذت خواهید برد. بازی Plants vs. Zombies برای همه‌ی سنین مناسب و جالب است و مطمئنا می‌تواند برای روزها شما را سرگرم کند.

Plants vs. Zombies
Plants vs. Zombies

ویژگی‌های بازی Plants vs. Zombies 2 :

  • گیاهان و زامبی‌های جدید برای افزایش هیجان بازی
  • ارتقای‌ گیاهان و افزایش قدرتشان برای مبارزه با زامبی‌ها
  • راه‌های جدید و جذاب برای محافظت از خانه
  • مبارزه در مکان‌ها و زمان‌های گوناگون، از مصر باستان تا سیارات و فضای ناشناخته
  • امکان بازی به صورت آنلاین و آزاد شدن بخش‌های جدید
  • گرافیک عالی HD و صداگذاری فوق‌العاده نسبت به نسخه‌ی قبلی
  • امکان جمع‌آوری کلید برای خریدن گیاهان جدید
بازی گیاهان علیه زامبی‌ها
بازی گیاهان علیه زامبی‌ها

هر یک از گیاهانی که در بازی Plants vs Zombies 2 وجود دارند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که  می توان از آن‌ها در موقعیت مکانی مشخصی استفاده کرد تا بتوانند از حمله‌ی زامبی‌ها به سمت خانه جلوگیری کنند.  مراحل مختلف بازی نیز هرچه بالاتر می‌رود، دشواری بازی نیز افزایش خواهد یافت و یقیناً در مراحل بالاتر با مشکل مواجه خواهید شد و لازم است که وقت بیشتری بگذارید و تلاش خود را برای عبور از برخی مراحل، دو چندان کنید.

در مراحل مختلف بازی نیز شاهد حضور زامبی‌های گوناگونی هستید که میزان قدرت آنها با یکدیگر تفاوت دارد و همین مسئله چالش بازی گیاهان علیه زامبی‌ها ۲ را بیشتر خواهد کرد. این بازی در مکان‌ها و فصل‌های مختلف انجام می‌شود که همین امر باعث خواهد شد تا چندان شاهد محیط‌های تکراری و یک نواختی در طول بازی  نباشید.

دانلود Plants vs. Zombies 2
دانلود Plants vs. Zombies 2

تغییرات نسخه‌ی جدید بازی Plants vs Zombies 2 :

  • Power Mintهای جدید که موجب ارتقای سریع گیاهان می‌شوند
  • تورنمنت‌ها و مبارزات هیجان انگیز در تابستان همراه با جوایز متعدد
  • بهینه‌سازی‌هایم مختلف و بهبود گرافیک بازی
  • رفع باگ‌های جزئی

تیزر تبلیغاتی بازی Plants vs Zombies 2

دانلود آخرین نسخه‌ی بازی Plants vs Zombies 2 :

دانلود فاصل نصبی مود با حجم ۱۵ مگابایت

دانلود فایل دیتای بازی با حجم ۵۱۷ مگابایت

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Plants vs. Zombies 2 :

۱ – ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

۲ – فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.ea.game.pvz2_row را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

۳ – در نهایت بازی را اجرا نمایید .

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا