معرفی و دانلود بازی شبیه ساز Dig In: An Excavator Game

Dig In: An Excavator Game از بازی های جالب و جدید اندرویدی در سبک شبیه سازی می باشد ، در این بازی شبیه ساز شما با در اختیار گرفتن کنترل ماشین آلات ساختمانی مختلف بایستی ماموریت های گوناگونی را انجام دهید.

موبنا – این بازی تاکنون نمره بسیار خوب ۴.۶ از ۵ را در پلی استور کسب کرده است.

Dig In: An Excavator Game
Dig In: An Excavator Game

همانطور که در بالا اشاره شد در این بازی شما هدایت ماشین آلات مختلف ساختمانی را برای انجام ماموریت هایی در محیط های متنوع و مختلف برعهده خواهید گرفت. هر کدام از این ماشین آلاتی که هدایت آن ها را بر عهده خواهید گرفت دارای ابزارهای کنترلی مختص به خود هستند که بایستی با چند دست بازی کردن قلق آن ها را فرابگیرید. در این بازی امکان تکان دادن و هدایت کردن تمام بازوهای یک ماشین ساختمانی برای شما فراهم شده است و همین موضوع ممکن است در ابتدای بازی باعث سردرگمی شما شود و با هدایت ماشین آلات به مشکل بربخورید ولی با چند دست بازی کردن ، قلق بازی دستتان خواهد آمد و به راحتی می توانید ماموریت های بازی را پشت سر بگذارید.

Dig In: An Excavator Game
Dig In: An Excavator Game

در ابتدای هر یک از مراحل یک مهندس به شما نکات مختلفی ار در رابطه با ماموریت تان گوشزد می کند و به شما یک وقت تعیین شده می دهد تا در این زمان کار خود را به پایان برسانید ، شما با گوش کردن به نکاتی که به شما گوشزد می شود و رعایت کردن آن ها می توانید امتیاز بیشتری کسب نمایید. طراحی سه بعدی و گرافیک بازی از نقاط قوت آن می باشد که معلوم می شود سازندگان وقت زیادی را برای آن صرف کرده اند ، در خلال برخی از ماموریت های شما انیمیشن های جالبی نیز نمایش داده می شود که بازی را جذاب تر از قبل می کند.

تصاویر بازی Dig In: An Excavator Game :

دانلود بازی Dig In: An Excavator Game :

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا