معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی خودپرداز یاب

حتما برای شما هم پیش آمده است که در خیابان باشید و برای یک کار فوری به عابر بانک نیاز پیدا کرده باشید ولی برای پیدا کردن عابر بانک مورد نظر خود مدت زمان زیادی معطل شده اید ، امروز قصد داریم یک اپلیکیشن ایرانی کاربردی با نام خودپرداز یاب برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی و در مدت زمان کوتاهی نزدیکترین عابر بانک ها به خودتان را پیدا کنید.

موبنا – نحوه ی کار این اپلیکیشن کاربردی بدین صورت است که شما پس از نصب و اجرای برنامه بایستی شعاع فاصله زمانی اطرافتان را مشخص نمایید و در مدت زمان کوتاهی مشاهده خواهید کرد که اپلیکیشن لیست تمامی خودپردازهای نزدیک به شما را ارائه خواهد داد و شما تنها با یک کلیک می توانید خودپردازها را بر روی نقشه مشاهده نمایید و کوتاهترین مسیر برای رسیدن به آن ها را شناسایی کنید. جالب است بدانید پس از اینکه برنامه لیست خودپردازهای نزدیک به شما را نمایش داد ، فاصله ی تقریبی هر یک از خودپردازها را نیز به شما نشان می دهد تا از بین آن ها نزدیکترین خودپرداز به خود را انتخاب کنید.

اپلیکیشن خودپرداز یاب
اپلیکیشن خودپرداز یاب

این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا محدوده ی مکانی را که می خواهید خودپردازها را پیدا کنید ف انتخاب نمایید ، بدین صورت که در ابتدا برنامه بصورت پیش فرض بر روی محدوده یک کیلومتری قرار دارد و شما می توانید محدوده ی مکانی خود تا فاصله ی هشت کیلومتری اطرافتان انتخاب نمایید. در پایان اگر دیگر نمی خواهید برای پیدا کردن خودپرداز مورد نظرتان معطل شوید و کار بانکی خود را سریعتر انجام دهید قطعا اپلیکیشن خودپرداز یاب بهترین گزینه مناسب شماست.

تصاویر اپلیکیشن خودپرداز یاب :

دانلود اپلیکیشن خودپرداز یاب :

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی خودپرداز یاب

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا