تمهیدات همراه‌ اول برای برگزاری فینال جام ملت‌های آسیا

وزیر ارتباطات و مدیرکل روابط عمومی همراه اول با انتشار پُست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، از اقدامات همراه‌ اول برای ارائه بهتر خدمات به تماشاگران مسابقه فینال آسیا خبر دادند.

موبنا – تیم فوتبال پرسپولیس ایران در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، امروز شنبه ۱۹ آبان ماه به مصاف تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن می‌رود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامک مدیر فنی شرکت همراه‌اول به وی در صفحه شخصی خود، اقداماتی که توسط این شرکت برای مسابقه فردا انجام شده را اعلام کرد.

در متن استوری منتشر شده در صفحه شخصی آذری جهرمی آمده است:
گزارش پیامکی مدیر فنی همراه‌اول در خصوص تمهیدات ویژه برای فینال

سلام و احترام

برای ارائه سرویس مطلوب به تماشاگران مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در روز شنبه، به غیر از ظرفیت قبلی ایجاد شده برای مسابقه استقلال و پرسپولیس، تعداد پنج سایت اضطراری به علاوه ایجاد ظرفیت مازاد برای LTE در تمامی سایت‌های موجود نصب شده در استادیوم آزادی که در مجموع میزان ظرفیت ایجاد شده دوبرابر بازی استقلال و پرسپولیس می‌باشد.
با توجه به محدودیت ایجاد شده موفق به نصب تجهیزات IBS در بخش VIP شدیم که ظرفیت آن نیز نسبت به بازی پرسپولیس و استقلال ارتقا یافته است ولیکن تجهیزات وای‌فای تا بدین لحظه روشن نشده، در تلاشیم برای آن نیز به صورت موقت تدبیر کنیم.

 

تمهیدات همراه‌ اول برای برگزاری فینال جام ملت‌های آسیا

 

شاهین آرپناهی، مدیرکل روابط عمومی همراه اول نیز از افزایش ظرفیت شبکه همراه اول در ورزشگاه آزادی همزمان با بازی حساس امروز خبر داد:

 

تمهیدات همراه‌ اول برای برگزاری فینال جام ملت‌های آسیا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا