این گوشی-دوربین امکان عکاسی حرفه‌ای را فراهم می‌کند (+عکس)

روی دستگاه YN450 سیستم عامل اندروید ۷.۱ نصب شده است و شرکت چینی برای آن پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام را به همراه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مورد استفاده قرار داده است.

موبنا – این روزها بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از طریق دوربین نصب شده در گوشی هوشمند عکاسی و فیلمبرداری کنند و همین مسئله باعث شده است تمایل آنها برای حمل یک دستگاه دوربین دیجیتالی مجزا کاهش یابد. با این وجود زمانی که قرار است به صورت حرفه‌ای عکاسی کنیم و یک دستگاه دوربین دیجیتالی DSLR در اختیار داشته باشیم چه کاری باید انجام داد؟ باید توجه داشت حسگرهای تصویربرداری در گوشی‌های هوشمند اندازه کوچکی دارند و شما می‌بایست لنزهای خارجی را به آنها متصل کنید تا از این طریق بتوان به صورت حرفه‌ای عکاسی کرد. یک شرکت چینی تولیدکننده تجهیزات عکاسی به نام «یونگنو»  محصول جدیدی را با نام YN450 روانه بازار کرده است که قابلیت‌های متفاوتی را ارایه می‌دهد. این دستگاه جدید ترکیبی از گوشی هوشمند و دوربین‌های دیجیتالی بدون آیینه است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید فعالیت می‌کند و با لنزهای حفره‌ای کانن قابل قیاس است.

این گوشی-دوربین امکان عکاسی حرفه‌ای را فراهم می‌کند (+عکس)

روی دستگاه YN450 سیستم عامل اندروید ۷.۱ نصب شده است و شرکت چینی برای آن پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام را به همراه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مورد استفاده قرار داده است. این دستگاه گیرنده داخلی وای-فای را شامل می‌شود و همچنین از شبکه‌های مخابراتی ۳G و ۴G هم پشتیبانی می‌کند.

عکاسان می‌توانند از حسگر تصویربرداری این دوربین برای عکاسی استفاده کنند. با این وجود این امکان وجود دارد تا لنزهای EF کانن به بدنه دستگاه متصل شود تا در کنار حسگر ۱۶ مگاپیکسلی پاناسونیک ام‌اف‌تی CMOS مورد استفاده قرار گیرد. کاربران همچنین یک نمایشگر ۵ اینچی لمسی شبیه به گوشی هوشمند را هم در این دستگاه در اختیار دارند که تصاویر در آن با کیفیت فول اچ‌دی به نمایش درمی‌آید و این نمایشگر قابلیت لمس همزمان چند نقطه را هم به کاربران ارایه می‌دهد.

این گوشی-دوربین امکان عکاسی حرفه‌ای را فراهم می‌کند (+عکس)

شرکت یونگنو توضیح داد که دستگاه YN450 می‌تواند با کیفیت ۴ هزار پیکسل تصاویر ویدیویی را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند و همچنین امکاناتی از جمله میکروفون دوگانه، گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، فلش ال‌ای‌دی و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را در اختیار کاربران بگذارد. این محصول همچنین باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود.

هنوز قیمت نهایی و زمان ورود این دستگاه چینی مشخص نشده است. ولی شرکت سازنده قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی آن را وارد بازار جهانی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا