ارتباط ۱۱۵روستای آذربایجان غربی با تکنولوژی ۴G برقرار می‌شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از برقراری ارتباط ۱۱۵ روستای بالای ۷۰ خانوار استان با تکنولوژی ۴G خبر داد و گفت:این روستاها با اعتبار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق طرح USO در استان اجرا می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبلی رومینگ بین اپراتوری عنوان کرد:هدف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این طرح بهرمندی همه مشترکین اپراتور ها از ارتباط پایدار در تمام نقاط کشوراست.
جلیلی نژاد افزود: مشکلات ۱۱۵روستای معرفی شده باید به صورت میدانی بررسی و دقیقاً تکنولوژی بسترهای موجود و یا عدم وجود هرگونه زیر ساخت ارتباطی احصاء و برای تصمیم گیری نهایی گزاش شود.
مدیر کل ICT استان با اشاره به مصوبات سفر وزیر ارتباطات به استان گفت:پوشش ارتباطی ۲۰۰ کیلومتر از نقاط کور جاده های استان از تعهدات وزیر ارتباطات در استان است که باید تا پایان سال جاری تحقق یابد و این کمیته پیگیر انجام سریع و رفع موانع این موضوع است.
در ادامه جلسه رومینگ بین اپراتوری مشکلات و راهکارها برقراری این امکان در مناطق مشخص شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید اپراتورها نتایج اقدامات صورت گرفته را از مرکز دریافت و در اسرع وقت ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا