فراخوان رویداد استارت آپی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی، تنها بانک تخصصی کشور در بخش کشاورزی و با شبکه متنوع و گسترده ای از مشتریان در سراسر کشور با برگزاری گردهمایی استارت آپ های فین تک و کشاورزی از ظرفیت های جذاب موجود در استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان باهدف خلق ارزش افزوده برای کلیه ذینفعان خود بهره برداری خواهد کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این رویداد  بانک کشاورزی، شبکه گسترده مشتریان اعم از کشاورزان خرد و کلان و  سرمایه و دانش و تجریه عمیق کارشناسان در بخش کشاورزی و بانکداری را با برترین استارت آپ های فعال در بخش کشاورزی و فین‌تک در سراسر کشور به اشتراک می گذارد.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این رویداد یافتن تیم های توانمند با ایده های هوشمندانه است تا با تعاملی برد-برد، راه ورود آن ها به بازارهای موجود و جدید هموار شود ، کسب و کار آن ها گسترش یابد و با همکاری بانک به مثابه شریکی قدرتمند ، به بازارهای جدید وارد شوند.

این گزارش می افزاید، این رویداد  با موضوع فناوری های مالی حوزه کشاورزی، مدیریت زنجیره تامین و لجستیک، فرآوری محصولات کشاورزی، به کارگیری فناوری بلاکچین در زنجیره ارزش کشاورزی، کشاورزی دقیق، نهاده های کشاورزی، مکانیزاسیون زنجیره ارزش کشاورزی، بانکداری و سرمایه گذاری سبز، آب و محیط زیست و توسعه روستایی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره، نهم آذرماه سال جاری است و  هزینه های سفر و اسکان تیم های مقیم شهرستان برای حضور در رویداد توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد استارت آپی بانک کشاورزی می توانید به وب سایت بانک به نشانی www.bki.ir  و یا به نشانی اینترنتی https://goo.gl/CLAeZ5   مراجعه فرمایید.

فراخوان رویداد استارت آپی بانک کشاورزی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا