دوره‌های آموزشی تخصصی برای ۵۰ هزار نفر از کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای

با امضای تفاهم نامه‌ای بین اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مرکز آموزش بازرگانی ۵۰ هزار نفر از مدیران و کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور دوره‌های آموزشی تخصصی و علمی مرتبط را طی می‌کنند.

موبنا – به گزارش خبرنگار “امروز”، تفاهم نامه مذکور بین امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و محمد عباسی عضو هیات مدیره و مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی امضاء شد.
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه، برای نخستین بار در کشور مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور دوره‌های MBA و DBA از طریق ۳۵ نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی طی خواهند کرد.
امیرخسرو فخریان افزود: دوره‌های آموزشی توافق شده در تفاهم نامه مذکور در حوزه‌های مختلف کسب و کارهای مرتبط با فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای به ویژه دوره آموزشی ” زنجیره تأمین ” است.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری آموزش‌های مورد نظر در تفاهم نامه امضا شده که از امروز به مدت پنج سال در سراسر کشور اجرا خواهد شد، نوین سازی نظام توزیع و کمک به صنعت خرده فروشی کشور است.
عضو هیات مدیره و مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی نیز در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: طبق این تفاهم نامه، دوره‌های آموزشی هدفمند و یکپارچه برای ۱۲۵ برند اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار خواهد شد.
محمد عباسی افزود: بر اساس تفاهم نامه مذکور، مرکز آموزش بازرگانی حدود ۵۰ هزار نفر از کارشناسان و مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اقصی نقاط کشور را به صورت هوشمندانه و هدفمند آموزش خواهد داد.
وی اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مرتبط با تفاهم نامه شامل اصول و فنون مذاکرات، بازاریابی، فروش، مدیریت واردات و صادرات،، قراردادهای بین المللی و دیگر آموزش‌های مورد نیاز در فعالیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.
عباسی در پایان گفت: مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) با ۲۳ سال سابقه فعالیت و داشتن حدود ۸۶۰ مدرس در نمایندگی‌های سراسر کشور انواع دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه کسب و کار را برگزار می‌کند.
اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فعالیت بیش از سه هزار شعبه فروشگاهی در سراسر کشور برای عرضه انواع کالا و خدمات و اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم در مسیر آموزش به منظور نوین سازی نظام توزیع گام برداشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا