معرفی و دانلود سه موزیک پلیر اندرویدی

اگر چه دنیا در حال حرکت به سمت و سویی است که اکثر افراد از سرویس های استریم موزیک مانند اسپوتیفی استفاده می کنند اما باز هم افرادی هستند که بخواهند برای گوشی دادن به موسیقی از موزیک پلیرهای متداول و آفلاین استفاده کنند.

موبنا – یک موزیک پلیر خوب بایستی با دارا بودن یک رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی به کاربر این امکان را بدهد تا بدون هیچ دردسری به موزیک مورد علاقه ی خود گوش دهد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای گوش دادن موسیقی از موزیک پلیر های آفلاین استفاده می کنید با ما همراه باشید تا سه موزیک پلیر جدید اندرویدی را برای شما معرفی نماییم.

Auracle Music Player

موزیک پلیر جدید اندرویدی
موزیک پلیر جدید اندرویدی

این موزیک پلیر اگرچه هنوز به طور رسمی عرضه نشده است ولی در نسخه ی اولیه ای که از آن در پلی استور عرضه گردیده است با دارا بودن یک رابط کاربری خوب و بدون باگ توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.در صفحه ی اصلی Auracle Music Player تمامی آهنگ های شما همراه با آلبوم آن ها نشان داده می شود. اگر در این برنامه دست خود را از سمت چپ به راست بکشید یک میانبر از آلبوم، هنرمندان، سبک، پوشه ها و لیست پخش برای شما به نمایش می آید. این اپلیکیشن در کنار رابط کاربری سریع به شما امکاناتی از قبیل ویجت صفحه اصلی، قفل کنترل های پخش روی صفحه نمایش ، ویرایش تگ، دانلود تصویر آلبوم، پشتیبانی از لیریک ، پشتیبانی از Android Wear و… می دهد.

معرفی و دانلود سه موزیک پلیر اندرویدی

Musicolet Music Player

موزیک پلیر جدید اندرویدی
موزیک پلیر جدید اندرویدی

Musicolet Music Player ، موزیک پلیر بعدی لیست ما می باشد که تمرکز خود را بر روی لیست های پخش قرار داده است بطوریکه اگر بخواهید می توانید بیست لیست بخش مجزا نیز برای خود بسازید. این موزیک پلیر دارای طراحی ساده و جالبی می باشد که شما همه چیز را بطور مرتب و در کنار هم خواهید یافت. این برنامه دارای تم هایی روشن ، تاریک ، AMOLED  همراه با چندین رنگ روشن و جذاب می باشد ، همچنین این پلیر دارای قابلیت های شخصی سازی مختلفی از قبیل ویجت روی صفحه نمایش ، تغییر ظاهر اعلانات و … می باشد.

معرفی و دانلود سه موزیک پلیر اندرویدی

Retro Music Player

موزیک پلیر جدید اندرویدی
موزیک پلیر جدید اندرویدی

آخرین اپلیکیشن از لیست ما ، پلیر Retro می باشد که به یکی از موزیک پلیرهای محبوب پلی استور نیز مبدل شده است ( بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود ) ، جالب است بدانید طراحی این موزیک پلیر براساس اداغاملی از پلیرهای اندروید و ios می باشد که ظاهر جالبی به خود گرفته است. شما هر قابلیتی که از یک موزیک پلیر مورد انتظار داشته باشید را می توانید در Retro Music Player پیدا کنید. این اپلیکیشن قابلیت هایی از قبیل ویجت روی صفحه اصلی، قفل کنترل صفحه نمایش ، پشتیبانی از لیریک  ، دانلود لیریک ، ویرایشگر برچسب و … در اختیار کاربران می گذارد. یکی از بخش های جالب برنامه ، صفحه پخش موزیک آن می باشد که به شما این امکان را می دهد تا آن را شخصی سازی کنید و از میان حالان مختلف یک حالت را برای خود انتخاب کنید که یکی از بهترین این حالت ها tiny نام دارد که مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته است.

معرفی و دانلود سه موزیک پلیر اندرویدی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا