معرفی و دانلود بازی ایرانی کلماتیک

بازی کلماتیک از بازی های ایرانی جالب و اندرویدی می باشد که با دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور توانسته به یکی از بازی های موفق و محبوب کافه بازار تبدیل شود بطوریکه تاکنون تعداد نصب های فعال خود در کافه بازار را به بیش از ۲۰ هزار بار برساند.

موبنا – همانطور که از اسم این بازی ایرانی پیداست گیم پلی آن بصورت حدس کلمات می باشد که شما بایستی در هر مرحله کلمات مختلفی با تعداد حروف مشخص حدس بزنید ، البته کلماتی را که بایستی در هر مرحله حدس بزنید یک سری کلمات مشخص می باشند ولی اگر دیگر کلمات که می توان آنها را کلمات فرعی نامید را نیز حدس بزنید به شما امتیاز تعلق می گیرد. با حدس درست کلمات سکه دریافت خواهید کرد که با استفاده از سکه های خود قادر خواهید بود در مراحلی که قادر به حدس درست کلمات نیستید ، کلمات مورد نظر را ببینید و مرحله ی مورد نظر را پشت سر بگذارید. نحوه ی کنار هم قرار دادن حروف برای حدس کلمات با استفاده از یک گردونه که در پایین صفحه نمایش قرار دارد انجام می پذیرد و شما بایستی حروف را به یکدیگر وصل کنید تا یک کلمه با معنی شکل بگیرد.

کلماتیک
کلماتیک

یکی از قسمت های جالب بازی دریافت سکه مجانی می باشد بدین صورت که در طول هر روز می توانید با چرخاندن یک گردونه شانس خود را امتحان کنید و براساس شانس خود سکه مجانی دریافت نمایید. طراحی گرافیکی بازی با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا بسیار خوب و مینیمال ساخته شده است. همچنین صداگذاری و موسیقی بازی نیز خوب و قابل قبول طراحی گردیده است که در هنگام بازی به شما حس خوبی را منتقل می کند. در پایان اگر علاقمند به بازی های حدس کلمات هستید و می خواهید برای مدت ها اوقات فراغت خود را با یک بازی ایرانی خوب پر کنید به شما توصیه می کنیم این بازی را  از دست ندهید.

تصاویر بازی کلماتیک :

دانلود بازی کلماتیک :

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا