قطعی ارتباط در راهپیمایی اربعین امسال نداشتیم

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت‌های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات گفت: ۳۰ میلیون دقیقه مکالمه بین عراق و ایران طی ۱۹ روز انجام شده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل رادکانی رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۳ مهر ماه تا ۱۲ آبان، ۳۰ میلیون دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۷۰درصد مکالمه‌ها از ایران به عراق و ۳۰ درصد از عراق به ایران بود.
وی با تاکید بر اینکه امسال کیفیت مکالمه‌ها نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است، تصریح کرد: امسال به رغم وجود شرایط جوی نامساعد در نقاط مرزی کشور، شاهد کمترین اختلال در ارتباطات بودیم و قطعی ارتباط در این مدت وجود نداشت.
رادکانی با بیان اینکه روز اربعین بیش از دو میلیون ۳۰۰ هزار میلیون دقیقه مکالمه انجام شد، خاطرنشان کرد: بیشترین تماس‌ها روز ۷ آبان، یک روز قبل از مراسم پیاده روی اربعین حسینی انجام شد که حدود سه میلیون دقیقه مکالمه بود.
رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری خوب اپراتورهای داخلی و عراقی در ایام اربعین افزود: در این ایام اپراتورها همکاری خوبی با ما داشتند و در حال حاضر نیز ترافیک مکالمه‌ها به حالت عادی بازگشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا