دانلود Iron Throne؛ بازی زیبا و استراتژیک تخت آهنین برای اندروید

بازی Iron Throne محصول استدیو کره‌ای Netmarble، بازی زیبا و خارق العاده‌ای در سبک بازی‌های استراتژیک است که می‌توانید آن را از طریق وبسایت اندروید زوم به صورت رایگان دانلود کنید.

موبنا – در این بازی شما به عنوان یک پادشاه در دوران قرون وسطی باید از تاج و تخت خود محافظت کنید. قلعه بسازید، ارتش تشکیل دهید و هیروهایتان را در جنگ‌های وسیع و سخت هدایت کنید تا علاوه بر دفع دشمنان از سرتاسر جهان بتوانید بر سرزمینتان حکومت کنید. می‌توانید با دوستانتان اتحادی قوی تشکیل داده و از این بازی استراتژیک لذت ببرید. این بازی را می‌توانید بر روی تبلت یا موبایل خود بازی کنید.

این بازی زیبا علاوه بر بخش چند نفره از بخش داستانی نیز برخوردار است که می‌توانید آن را با انجام دادن نبرد‌ها به پایان برسانید. در این بازی ارتقای سطح کاراکترها و هیروها نقش بسزایی در پیروزی شما در نبردها ایفا می‌کند، بنابراین در این زمینه باید از هوش و فکر خود به خوبی استفاده کنید. این بازی استراتژیک به صورت سه بعدی بوده و بخش چند نفره تیم‌هایی تا ظرفیت ۱۰۰ نفر را پوشش می‌دهد. در این بازی می‌توانید از سلاح‌های گوناگون و حتی اژدها برای غلبه بر حریفانتان استفاده کنید.

در حال حاضر نسخه ۲.۰.۲ این بازی عرضه شده و برای سیستم عامل اندروید ۴.۰.۳ به بالا قابل دانلود است. این بازی با گرفتن نمره ۴.۵ از ۵ و با بیش از یک میلیون دانلود در گوگل پلی حریف سرسختی برای بازی‌های دیگر در این سبک نظیر Clash of Clans خواهد بود. در زیر می‌توانید تصاویری از این بازی بسیار زیبا را مشاهده کنید.

دانلود Iron Throne؛ بازی زیبا و استراتژیک تخت آهنین برای اندروید دانلود Iron Throne؛ بازی زیبا و استراتژیک تخت آهنین برای اندروید دانلود Iron Throne؛ بازی زیبا و استراتژیک تخت آهنین برای اندروید

مهمترین ویژگی بازی Iron Throne:

  • گرافیک خارق العاده
  • چالش‌های بی‌نهایت و بی‌پایان
  • بخش چند نفره فوق گسترده
  • جنگ‌ بین اتحادیه‌ها
  • بخش‌های مختلف نظیر Battle Royale، تیمی و داستانی

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • CPU: Quad core 1.2 GHz
  • Ram: 1 GB

تریلری از گیم پلی بازی:

 

دانلود فایل APK بازی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا