معرفی و دانلود بازی ماشین سواری Smashy Road : Arena

Smashy Road: Arena یکی از بازی های جالب و پرطرفدار اندرویدی در سبک ماشین سواری و اکشن می باشد که با دارا بودن حالت تک نفره و مولتی پلیر جذاب توانسته به یکی از بازی های محبوب پلی استور نیز تبدیل شود بطوریکه تاکنون بیش از ۵ میلیون بار در این سایت دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۳ از ۵ را نیز کسب کرده است.

موبنا – گیم پلی این بازی ماشین سواری در قسمت تک نفره یا همان آفلاین بازی بدین صورت است که شما هدایت یک ماشین کوچک را برعهده می گیرید که بایستی از دست پلیس های سمج که قصد متوقف کردن شما را دارند فرار کنید ، برای فرار از دست پلیس ها علاوه بر رانندگی در مسیرهای مختلف می توانید از سلاح هایی که بر روی ماشین تان نصب می شود نیز استفاده کنید. البته فرار از دست پلیس ها به این سادگی ها نمی باشد زیرا آن ها برای به دام انداختن شما بسیار مسر می باشند و از راه های مختلفی برای متوقف کردن شما استفاده میکنند.قسمت آفلاین بازی بصورت رکوردی نیز می باشد بدین صورت که هر چقدر بتوانید از دست پلیس ها بیشتر فرار کنید ، رکورد شما بالاتر خواهد رفت.

Smashy Road: Arena
Smashy Road: Arena

در قسمت آنلاین و چند نفره بازی چهار بازیکن در نقشه بازی قرار می گیرند که بایستی با یکدیگر به رقابت بپردازند ، نحوه ی رقابت بدین صورت است که در ابتدای هر یک از مسابقات در میانه ی محیط بازی یک مکعب قرار می گیرد که هر بازیکنی زودتر به آن برسد و بتواند مدت زمان بیشتری آن را پیش خود نگه دارد برنده مسابقه می شود. سازندگان در طراحی محیط های متنوع بازی از گرافیک ۸ بیتی و مکعبی استفاده کرده اند که علیرغم ساده بودن بسیار خوب و چشم نواز طراحی گردیده اند.

تصاویر بازی Smashy Road: Arena :

دانلود بازی Smashy Road: Arena :

معرفی و دانلود بازی ماشین سواری Smashy Road : Arena

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا