۵۶ ابزار فنی مختلف در یک خودکار آلومینیومی کوچک! (+عکس)

طول این ابزار ۱۷۳ میلیمتر، عرض آن ۱۶ میلیمتر و وزن آن ۵۰ گرم است و با این وجود از آن می‌توانید در قالب یک ابزار فنی بسیار مقاوم استفاده کنید.

موبنا – پیچ‌گوشتی‌های الکتریکی معمولا اندازه بزرگی دارند، با وزن زیاد ساخته می‌شوند و امکان حمل آنها آسان نیست. ولی با محصول جدیدی که با نام «واواِستیک مینی» وارد باراز رشده است شرکت سازنده قصد دارد به شما نشان دهد با یک ابزار کوچک به اندازه خودکار هم می‌توانید همه نیازهای خود را برطرف کنید. شرکت «استندمَک» که این محصول را تولید کرده است توضیح داد ابزار کوچک آنها که شکل ظاهری شبیه به خودکار دارد ۵۶ سر قابل تعویض دارد که از جمله آنها می‌توان به سه چراغ ال‌ای‌دی، دو حالت پیچ‌گوشتی برقی پرانرژی، باتری قابل شارژ پردوام و … اشاره کرد.

۵۶ ابزار فنی مختلف در یک خودکار آلومینیومی کوچک! (+عکس)

شرکت استندمَک توضیح داد واواِستیک به گونه‌ای طراحی شده است که از آن به عنوان فشرده‌ترین پیچ‌گوشتی برقی جهان یاد می‌کنند و هیچ مدل دیگری مشابه این محصول در جهان وجود ندارد. طول این ابزار ۱۷۳ میلیمتر، عرض آن ۱۶ میلیمتر و وزن آن ۵۰ گرم است و با این وجود از آن می‌توانید در قالب یک ابزار فنی بسیار مقاوم استفاده کنید. این محصول در یک پوشش بدنه آلومینیومی ساخته شده است و شکل ظاهری آن شبیه به یک خودکار فانتزی است.

۵۶ ابزار فنی مختلف در یک خودکار آلومینیومی کوچک! (+عکس)

بر اساس کاری که قرار است انجام دهید، این خودکار حرفه‌ای ۵۶ وظیفه تخصصی مختلف را عهده‌دار می‌شود و می‌تواند در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای کارهای ساده می‌توانید از آن به صورت دستی استفاده کنید. این در حالی است که قرار باشد کارهای تخصصی‌تر انجام دهید «واواِستیک مینی» می‌تواند به یک پیچ‌گوشتی برقی با قابلیت چرخش ۲۰۰ دور در دقیقه تبدیل شود فشار زیادی را به پایین منتقل کند تا پیچ مورد نظر شما در محکم‌ترین حالت ممکن بسته شود. برای آنکه مطمئن شوید کاری که انجام می‌دهید به درستی پیش می‌رود، سه چراغ ال‌ای‌دی در این محصول جاسازی شده است تا محیط کار شما را روشن کند و بنابراین در هر مکانی که قرار داشته باشید هیچ سایه‌ای مانع کار شما نمی‌شود.

۵۶ ابزار فنی مختلف در یک خودکار آلومینیومی کوچک! (+عکس)

استندمَک همچنین توضیح داد باتری که در این پیچ‌گوشتی برقی جاسازی شده است می‌تواند انرژی لازم برای ۶ ساعت کار مداوم را در خود نگه دارد و البته از طریق کابل میکرو-یو‌اِس‌بی در کمتر از ۴۰ دقیقه شارژ آن مجدد کامل می‌شود.

۵۶ ابزار فنی مختلف در یک خودکار آلومینیومی کوچک! (+عکس)

زمانی که از از این پیچ‌گوشتی استفاده نمی‌کنید، آن را در پایه مخصوص که «واوبِیس» نام گرفته است قرار می‌دهید. این پایه دایره ای به گونه‌ای طراحی شده است که شارژ پیچ‌گوشتی را تامین می‌کند و به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این پایه از طریق کابل به برق متصل می شود تا انرژی مورد نیاز را به دستگاه برساند.

۵۶ ابزار فنی مختلف در یک خودکار آلومینیومی کوچک! (+عکس)

شرکت استندمَک هم اکنون به دنبال حامیان مالی می‌گردد تا بتواند «واواِستیک» را به تولید انبوه برساند و البته این ابزار کاربردی را در مرکز توسعه کیک‌استارتر هم ارایه کرده است. این مرکز پیش‌بینی کرده است که اگر ۲۰ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کند می‌تواند آن را به تولید انبوه برساند که البته تاکنون موفق به جمع‌آوری ۶ هزار دلار شده است. از زمان برگزاری کمپین برای جمع‌آوری سرمایه در کیک‌استارتر برای تولید این محصول ۲۹ روز باقی مانده است.

به هر حال، شرکت سازنده اعلام کرده است که حتی اگر سرمایه به قدر کافی جذب نکند هم این محصول را به تولید می‌رساند و پیش‌بینی کرده است که دسامبر ۲۰۱۸ کمپین برگزار شده با موفقیت به پایان برسد تا کاربران به زودی بتوانند «واواِستیک مینی» را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا