نرم افزار اوقات شرعی و پخش خودکار اذان

نرم افزار اذانگو یکی از بهترین برنامه ها در زمینه پخش اذان و پیدا کردن قبله است که برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز عرضه شده است.

موبنا Athan (Azan) Basic 4.2 به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار و در زمان مناسب صدای اذان را پنج بار در روز و برای هر نماز در بشنوید. این نرم افزار دارای دقیق ترین اوقات شرعی، جهت قبله، تقویم هجری اسلامی و بسیاری از صداهای زیبای اذان صبح  می باشد. این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مذهبی و با بیش از ۱۰ میلیون دریافت می باشد.

همچنین این نرم افزار دارای لیست کاملی از شهرها در تمام کشورهای جهان، خصوصا شهرهای ایران است. کافی است در تنظیمات برنامه شهر خود را انتخاب و از لیست اذان های موجود، یکی از اذان های مکه، مدینه و یا مسجد الاقصی را انتخاب نمایید تا در پنج نوبت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشاء اذان بر روی سیستم شما پخش گردد. نرم افزار Azan Basic به شما این قابلیت را می دهد که پس از انتخاب شهر محل اقامتتان و محاسبه طول و عرض جغرافیایی شهرتان توسط برنامه بتوانید به سادگی جهت قبله را پیدا کنید. همچنین اگر شما معمولا از کامپیوتر خود دور هستید می توانید به سادگی اوقات شرعی یک ماه را پرینت گرفته و از آن استفاده نمایید. نگران اشغال شدن حافظه کامپیوترتان هنگام اجرای برنامه در پس زمینه نیز نباشید، زیرا این نرم افزار به میزان بسیار کمی از منابع سیستم شما استفاده می کند.

برای دانلود کلیک کنید

 

نرم افزار اذانگو یکی از بهترین برنامه ها در زمینه پخش اذان و پیدا کردن قبله است که برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز عرضه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار اذانگو (Azangoo) یکی از کاربردی ترین و بهترین برنامه های مذهبی است که به وسیله آن می توانید از زمان دقیق اذان و اوقات شرعی مطلع شوید. همچنین این نرم افزار با محاسبه موقعیت جغرافیایی شما، محل دقیق قبله را نیز نشان می دهد. نرم افزار اذانگو علاوه بر امکانات گفته شده و اعلام اذان ظهر ، تقویم سال جاری به همراه مناسبت ها و تعطیلات را در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴.۵ از ۵.۰ را نیز کسب کند.

 

 

ویژگی های نرم افزار اذانگو (Azangoo) :

  • قابلیت پخش و محاسبه زمان اذان براساس موقعیت جغرافیایی و فرمول محاسبه دلخواه
  • تقویم کامل سال جاری همراه با مناسبت ها و تعطیلات
  • قبله نمای دقیق براساس موقعیت جغرافیایی
  • قابلیت اطلاع رسانی در مورد نزدیک شدن به زمان قضای نمازهای پنجگانه
  • قابلیت اطلاع رسانی مناسبت های هرروز در زمان دلخواه
  • قابلیت پخش اذان مغرب با صدای مؤذن دلخواه خود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا