برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه همدان

مراسم تکریم و تودیع مهندس نظری پویا و معارفه مهندس «محمدعلی گرزین» به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه همدان، امروز شنبه پنجم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که با حضور مهندس یافتیان عضو هیئت‌مدیره شرکت، مهندس شیوا مدیرکل دفتر مدیرعامل، مهندس بیدخام مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه همدان برگزار شد، مهندس محمدعلی گرزین به‌عنوان سرپرست مخابرات این منطقه منصوب شد.
بر اساس این گزارش، در حکم ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تأکید بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی بر اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران تأکید شده است.
همچنین ارائه به‌موقع گزارش‌ها و بازخوردهای لازم، جبران سریع عقب‌ماندگی‌های احتمالی و تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان به‌منظور تحقق برنامه‌های آنها در چارچوب اهداف شرکت، از دیگر موارد مهم مطرح‌شده در حکم انتصاب سرپرست مخابرات منطقه همدان است.
نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه به‌منظور جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران و اتخاذ تدابیر و روش‌های ابتکاری برای کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش درآمدهای مخابرات منطقه همدان از نکات مورداشاره مهندس سید مجید صدری در این حکم می‌باشد.
بر اساس این گزارش، در حوزه منابع انسانی، بهره‌گیری حداکثری از توان سرمایه انسانی شرکت، بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه همدان، ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه و برنامه‌ریزی هدفمند به‌منظور افزایش نشاط و انگیزه خدمت و ارتقای کارائی و اثربخشی کارکنان ازجمله موارد مهم مورد تأکید مدیرعامل شرکت در حکم انتصاب سرپرست جدید منطقه مخابرات همدان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا