اپرا تاچ؛ مرورگر جدید اپرا برای گوشی‌های اندرویدی

کمپانی اپرا عملکرد کرد قابل تحسینی را در بهینه‌سازی سرویس‌های قدیمی خود برای اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند و نمایشگرهای لمسی از خود نشان داده و در همین راستا نیز به تازگی مرورگری با نام اپرا تاچ (Opera Touch) را معرفی کرده که علاوه بر داشتن اینترفیس جدید و جذاب، قابلیت همگام سازی اطلاعات با نسخه دسکتاپ را هم دارد.

موبنا – با این حساب، شرکت اپرا هم اکنون سه مرورگر مختلف شامل اپرا مینی، اپرا موبایل و اپرا تاچ را بر روی گوگل پلی قرار داده است؛ فارغ از سرویس‌های جانبی همچون اپرا مکس یا اپرا VPN که البته هیچ کدام از آن‌ها برای کاربران ایرانی قابل دسترس نیستند.

توسعه دهندگان مرورگر اپرا تاچ مطابق همیشه سعی بر آن داشته‌اند که تجربه کاربری افراد را بیش از پیش بهینه‌سازی کنند. مرورگر اپرا تاچ را با استفاده از یک انگشت از دست خود می‌توانید کنترل کنید و برای جستجو در میان صفحات وب دلخواهتان، هیچ نیازی نیست که حتماً دستگاه اندرویدی خود را با دو دست گرفته باشید. امنیت این نسخه از مرورگر اپرا نیز بسیار بالاست و کاربران می‌توانند بدون هیچ‌گونه دغدغه خاصی از تجربه امن و سریع وب‌گردی لذت ببرند.

اپرا تاچ

در سوی دیگر نوار آدرس دهی این مرورگر با نوار جستجوی گوگل تنظیم شده و این یعنی آنکه هنگام تایپ کردن در نوار آدرس دهی، گویا در نوار جستجوی موتور جستجوگر گوگل این عمل صورت می‌گیرد و نتایج نیز به صورت لحظه‌ای نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این مرورگر اندرویدی اپرا تاچ چندین میان‌بر کاربردی هم برای دسترسی به جستجوی صوتی، اسکن QR Code و بارکد هم دارد که همگی به راحتی در دسترس هستند؛ اما یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه اپرا تاچ، Flow نام دارد.

با بهره گیری از این قابلیت می‌توانید فایل‌ها، یادداشت‌ها و لینک‌هایتان را به سادگی به رایانه‌های دسکتاپ بفرستید. البته یادتان باشد که برای استفاده از این خصوصیت لازم است که اپرا را هم روی موبایل و هم دسکتاپ داشته باشید. شیوه همگام سازی اطلاعات میان دو نسخه هم بسیار آسان بوده و نیازی به لاگین کردن با اکانت اپرا در دو نسخه نیست و تنها کافی است کد QR از طریق مرورگر اپرا تاچ اسکن شود.

از طریق لینک زیر می‌توانید اولین نسخه از مرورگر اپرا تاچ را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب نمایید.

دانلود مرورگر اپرا تاچ آخرین نسخه از گوگل پلی

دانلود نسخه ۱.۰.۹ با لینک مستقیم

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا