دانلود Sling Drift؛ بازی رانندگی و مسابقه‌ای دریفت کشیدن اندروید

اگر به دنبال رقابت با دوستان خود بر سر رکورد در بازی‌ها هستید بازی Sling Drift یک عنوان مناسب و فوق العاده برای این کار است.

موبنا – این بازی که در سبک مسابقه‌ای است توسط استدیو Tastypill طراحی و توسعه پیدا کرده که می‌توانید آن را به صورت رایگان از وبسایت اندروید زوم دانلود کنید. در این بازی مسیر بی‌پایانی رو به روی شما است و باید مهارت‌های خود در کنترل وسیله نقلیه را به رقبای خود نشان دهید. در Sling Drift شما باید با تمرکز و تلاش، تمامی موانع و پیچ و خم‌های جاده را پشت سر گذاشته تا رکورد بیشتری در این بازی ثبت کنید. به محض اینکه کنترل وسیله را از دست دهید مسابقه پایان خواهد یافت.

هرچند در تصاویر زیر، بازی به نظر ساده می‌رسد ولی با شروع بازی متوجه خواهید شد که رانندگی و حفظ وسیله در این جاده کار چندان آسانی نخواهد بود و هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید. در این بازی بیش از ۲۰ شخصیت وجود دارند که هربار می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و بازی کنید. همانطور که از اسم این بازی برمی‌آید با دریفت کشیدن در مسیر جاده امتیاز خود را می‌توانید چند برابر کنید هرچند این کار به آن آسانی که فکرش را می‌کنید نخواهد بود. در هر مرحله فضا و زمینه‌های بازی تغییر خواهد کرد تا تجربه‌ای منحصر به فرد را به بازیکن منتقل کند.

در حال حاضر نسخه ۲ از این بازی به تازگی در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی با کسب نمره ۴.۳ از ۵ و با بیش از یک میلیون دانلود در گوگل پلی از جمله بازی‌های محبوب در گوگل پلی به شمار می‌رود. این بازی برای سیستم‌های عامل اندروید ۴.۱ به بالا قابل دانلود و بازی است. پس زمان را از دست نداده و با دوستان خود رقابت کنید!

برخی از ویژگی‌های Sling Drift

  • بازطراحی کامل سیستم UI
  • اضافه شدن ۲۰ کاراکتر و ۵۰ چالش جدید
  • رفع برخی باگ‌های جزئی و بهبود گیم پلی

تریلری از گیم پلی بازی Sling Drift

 

دانلود فایل APK  بازی با لینک مستقیم

 

 

 

 

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا