دانلود اپلیکیشن پیام رسان Telepado

پس از مسدود شدن تلگرام در کشورمان ، برخی از بهترین مسنجرهای جایگزین این پیام رسان محبوب را در اینجا برای شما معرفی کردیم ، و اما امروز می خواهیم یکی دیگر از این پیام رسان ها را برای شما معرفی کنیم که شباهت بسیار زیادی به تلگرام دارد ، با ما همراه باشید تا شما را با پیام رسان Telepado آشنا کنیم.

موبنا – همانطور که در بالا اشاره کردیم پیام رسان تله پادو شباهت بسیار زیادی به تلگرام دارد و این موضوع را به وضوح می توان در بخش های مختلف این اپلیکیشن مشاهده نمود ، اگر بخواهیم بطور کلی برای شما بگوییم چندین قابلیت کلیدی و مهم تلگرام از قبیل امکان ساخت کانال ، دارا بودن تماس صوتی و تصویری ، دارا بودن چندین پلتفرم ( داشتن نسخه دسکتاپ) ، امکان داشتن شناسه یکتا (ID) و … را دارا می باشد. علاوه بر این پس از مدتی کار کردن با این برنامه مشاهده خواهید کرد که این اپلیکیشن شباهت بسیار زیادی به نسخه های اولیه تلگرام دارد ، حتی نسخه ی دسکتاپ این برنامه نیز شباهت زیادی به نسخه دسکتاپ تلگرام دارد.

Telepado
دانلود تله پادو

با توجه به اینکه این اپلیکیشن پیام رسان به تازگی منتشر شده است دارای برخی کاستی های همانند نداشتن استیکر ، لینک نداشتن کانال ها ، دارا بودن برخی مشکلات در هنگام پیام صوتی و تصویری نیز می باشد که می توان امیدوار بود در آپدیت های بعدی نیز این مشکلات بهبود یابند. در بخش پیام رسان این اپلیکیشن امکان ادیت پیام ها پس از ارسال آن ها نیز وجود دارد.

برخی از ویژگی های پیام رسان تله پادو:

  • امکان ساخت کانال و گروه
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • امکان ادیت پیام ها پس از ارسال آن ها به مخاطبین
  • دارا بودن نسخه دسکتاپ

تصاویر اپلیکیشن پیام رسان Telepado :

دانلود اپلیکیشن پیام رسان تله پادو:

دانلود با لینک مستقیم: telepado_1.0.25.4_.im.apk

دانلود اپلیکیشن پیام رسان Telepado

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا