با بازی جدید هدست واقعیت مجازی به سال ۲۰۵۰ بروید و برگردید

در سال ۲۰۵۰ هستید و ربات ها تمامی کارهایی که انسان ها انجام می دادند را در کنترل خود دارند، اما می توانید با بازگشت به چند دهه قبل روزهای کار فیزیکی انسان در ادارات را دوباره تجربه کنید.

موبنا – Owlchemy Labs وابسته به گوگل یک بازی شبیه ساز رایانه ای طراحی کرده که با استفاده از هدست های واقعیت مجازی اجرا می شود.
بازی یادشده The ۲۰۵۰ Archives نام دارد و به کاربرانی که در دنیای بسیار پیشرفته سی سال آینده زندگی می کنند، امکان می دهد تا به روزهایی که زندگی دشوارتر بود بازگردند و بین ۹ تا ۵ شغل را بر عهده بگیرند. در ابتدای این بازی کاربر با استفاده از فناوری واقعیت مجازی در دنیایی حضور می یابد که در آن ربات ها همه چیز را در کنترل خود دارند و فعالیت فیزیکی خاصی برای انجام دادن توسط انسان ها باقی نمانده است.
Owlchemy Labs از هفت سال قبل تا به حال بازی های متعددی را عرضه کرده که در ابتدا برای رایانه های شخصی و تلفن های همراه عرضه می شدند. اما در سال ۲۰۱۷ این شرکت توسط گوگل خریداری شد و به طراحی بازی های خلاقانه و هوشمندانه تر روی آورد.
بازی یادشده که ۳۰ دلار قیمت دارد محبوبیت بالایی پیدا کرده و بر روی هدست های واقعیت مجازی HTC Vive، Oculus و Playstation VR قابل اجراست. البته عرضه این بازی زمینه سازی گوگل برای سازگار کردن مردم و کاربران با تحولات دنیای آتی فناوری نیز هست تا آنها برای استفاده از خدمات و محصولات جدید این شرکت در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی آمادگی ذهنی پیدا کنند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا