بانک ملی ۲۴ ساعته با شماست!

بانک ملی ایران با خدمت بانک آفیسر خود در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتریان قرار دارد و تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک آفیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل می شود.
این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.
این طرح دقیقا در افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی برای اعتلای نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.
متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا