همکاری مساعد بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های اجرایی مرتبط

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از سطح مساعد همکاری بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر داد.

موبنا – حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون از برقراری سطح مساعد همکاری این بانک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه‌وبودجه، صندوق توسعه ملی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای انجام مأموریت‌ها و تکالیف توسعه‌ای این بانک مرتبط خبر داد.
مهدیان با یادآوری موفقیت بانک توسعه تعاون در عمل به تکالیف و طرح‌های توسعه‌ای، این موفقیت‌ها را مرهون تلاش سراسری همه همکاران بانک دانست و افزود بانک طی هفته‌های اخیر با ارائه گزارش شفاف مالی، موفق به برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع سالیانه خود گردیده و نیز در راستای تقویت مدل کسب‌وکار در پی اجرای طرح تحول می‌باشد.
وی ضمن تأکید بر انتقال تجارب و تصمیمات کارگاه آموزشی به همکاران زیرمجموعه، از مدیران استانی و ستادی خواست صرفه‌جویی اداری و عمومی در همه حوزه‌ها رعایت گردیده و تکریم ارباب‌رجوع و ترویج اخلاق حرفه‌ای بانکداری در سرلوحه کار قرار گیرد.
مهدیان تحولات در رده‌های مدیریتی بانک را از نشانه‌های پویایی سازمان برشمرد و تشکیل کانون ارزیابی کارکنان را گامی در جهت شایسته سالاری در ستاد و صف دانست. وی ارتباط موثر با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی را الزامی دانست و در ادامه بر حرکت مثبت و روبه‌جلوی شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون اشاره نمود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در خصوص اهمیت آموزش کیفی بانکداران، رفتار دلسوزانه و مرشدانه بازرسان بانک، توسعه شبکه‌های خودپرداز و ابزارهای الکترونیکی بیاناتی ایراد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا