دانلود اپلیکیشن CBoard؛ کیبورد پیشرفته برای اندروید

CBoard یکی از اپلیکیشن های کیبورد جالب ایرانی می باشد که با دارا بودن امکاناتی فوق العاده و کاربردی می تواند به کیبورد اصلی گوشی هوشمند شما تبدیل شود، این اپلیکیشن ایرانی با دارا بودن قابلیت شخصی ساری قوی به شما این امکان را می دهد تا تم و پوسته های دلخواه خود را برای کیبوردتان ساخته و انتخاب نمایید.

موبنا – در ابتدای ورود به برنامه از شما خواسته می شود تا آن را به عنوان کیبورد اصلی گوشی خود برگزینید و پس از انجام این کار به صفحه ی اصلی این برنامه وارد خواهید شد. در صفحه ی اصلی برنامه می توانید بخش ها و امکانات مختلف آن شامل پوسته ساز ، پوسته ها ، تنظیمات و … را مشاهده نمایید. با کلیک بر روی گزینه ی اول یعنی تنظیمات برنامه می توانید تغییرات مختلفی از قبیل تغییر زبان نوشتاری ، خاموش و روشن کردن صدا هنگام تایپ و ویبره هنگام تایپ ، بزرگ کردن خودکار حرف اول جمله ، پیش نمایش کلیدها را اعمال نمایید.

قسمت پوسته ها و ساخت پوسته دو بخش جالب و پرطرفدار این برنامه می باشند که به شما این امکان را می دهد تا تم و پوسته های مختلفی را بر روی کیبورد خودتان اعمال نمایید. در بخش پوسته ها می توانید از فروشگاه برنامه پوسته های مورد علاقه ی خود را خریداری نمایید و بر روی کیبود خود اعمال کنید. در بخش پوسته ساز نیز شما می توانید برای خود یک پوسته ی اختصاصی طراحی کنید و سپس آن را به عنوان تم کیبورد خود برگزینید.

همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید با انتخاب این کیبورد به عنوان کیبورد اصلی گوشی تان ، ظاهر کیبورد شما به شکل و شمایل بالا در می آید ، البته شکل بالا ظاهر ساده و اولیه ی این کیبورد می باشد که با انتخاب پوسته های مختلف می توانید از لحاظ ظاهری کیبورد شکیل تری داشته باشید. همانظور که در عکس مشاهده می کنید در بالای کیبورد سه آیکون تنظیمات ، پوسته ها و ایموجی ها قرار دارند که با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید به موارد مربوطه دسترسی پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن CBoard :

 

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا