معرفی و دانلود بازی Parkour Simulator 3D

Parkour Simulator 3D از بازی های جالب اندرویدی در سبک شبیه ساز می باشد که توانسته به خوبی ورزش پارکور را شبیه سازی نماید ، این بازی شبیه ساز پارکور یکی از بازی های محبوب پلی استور نیز به شمار می رود و تاکنون بیش از ۵ میلیون بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – گیم پلی این بازی شبیه ساز بدین صورت است که شما در نقش یک پارکور کار حرفه ای بایستی در محیط های مختلف از موانع گوناگون عبور نمایید و امتیاز و پول خود را برای خرید آیتم های جدید جمع آوری نمایید. در واقع گیم پلی این بازی ممخلوطی از بازی های رانر و پارکور می باشد و برای موفقیت در آن بایستی سرعت عمل و دقت بالایی داشته باشید. در شروع هر مرحله در بالا و سمت چپ صفحه نمایش دو آیتم چک پوینت و تایمر وجود دارد که در واقع مدت زمانی که بایستی مسیر خود را به پایان برسانید و تعداد نقاطی که بایستی از آن ها عبور نمایید را نشان می دهد.

Parkour Simulator 3D
Parkour Simulator 3D

کنترل کاراکتر بازی با استفاده از جوی استیک هایی که بر روی صفحه نمایش قرار دارند می باشد که هدایت کاراکتر بازی را برای شما آسان می سازد. با پیشرفت در بازی سطح شما نیز بالا می رود و می توانید مهارت های خود را ارتقاء ببخشید تا در هنگام عبور از موانع مختلف بتوانید از حرکات منحصربفردی استفاده نمایید. اکثر مراحل بازی در ساختمان های بلند و نیمه کاره و پر از موانع مختلف جریان دارند. با بالا رفتن مراحل ، چالش های بازی برای شما بیشتر می شوند و با مراحل سخت تری سروکار خواهید داشت که برای موفقیت در آن ها بایستی چندین دست بازی کنید تا بتوانید مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید.

تصاویر بازی Parkour Simulator 3D :

دانلود بازی Parkour Simulator 3D :

دانلود فایل نصبی بازی

دانلود فایل دیتای بازی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا