پست‌بانک، بانک عامل صنعت مخابرات می‌شود

مدیرعامل پست بانک ایران از امضای تفاهم نامه‌ای با سندیکای صنعت مخابرات ایران با هدف ارائه خدمات مالی و بانکی به شرکت های عضو این سندیکا خبر داد و گفت؛ بر این اساس سندیکای مخابرات، پست بانک را به عنوان بانک خود برای ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به واحدهای زیر مجموعه معرفی می کند.

موبنا – به گزارش موبنا، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، با اشاره به اینکه این تفاهم نامه با هدف حمایت از تولید داخلی به امضای دو طرف رسیده است، گفت: طبق این تفاهم نامه، پست بانک مطابق با قوانین و مقررات بانکی کشور و سیاست ها و ضوابط اعتباری حاکم بر بانک، به سازمان ها و زیرمجموعه سندیکای مخابرات ایران تسهیلات پرداخت می کند.
وی افزود: این تسهیلات از محل منابع رسوب شده این شرکت‌ها، منابع صندوق توسعه ملی و سایر منابع در اختیار بانک و بر اساس و ضوابط اعتباری پست بانک ایران پرداخت می شود.
فرحی با تاکید بر اینکه پست بانک در مکان های مورد توافق طرفین دستگاه خودپرداز و پایانه فروش نصب و درگاه فروش اینترنتی (IPG) نیز برای سندیکا ایجاد می کند، گفت: براین اساس سندیکای مخابرات، پست بانک را به‌ عنوان بانک عامل خود برای ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به واحدهای زیرمجموعه معرفی می‌کند.
مدیر عامل پست بانک ایران افزود: شرکت های معرفی شده از طرف سندیکا برای دریافت هرگونه خدمات مالی و بانکی اعم از صدور انواع ضمانت‌نامه، خرید دین، تسهیلات و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی باید در پست بانک افتتاح حساب کنند.
وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این تفاهم نامه سه سال است افزود: درصورت توافق طرفین مدت زمان اجرای این تفاهمنامه قابل تمدید است و درصورت عدم تمدید تمام تعهدات طرفین تا تسویه حساب ها و واریز کلیه بدهی ها به اعتبار خود باقی می ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا