آیفون ۱۰ آر نیامده نایاب شد

آیفون ۱۰ آر با رنگ‌های متنوع با تأخیر به دست مشتریان خواهد رسید. عدم رضایت کاربران از باتری آیفون ۱۰ اس مکس نیز باعث دردسر اپل شده است.

موبنا – همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد آیفون ۷۴۹ دلاری ۱۰ آر که ارزان‌تر از مدل مکس ۱۰۹۹ دلاری و آیفون ایکس اس ۹۹۹ دلاری است، با دو هفته تأخیر در برخی بازارها به دست مشتریان می‌رسد.
در بازار آمریکا تی موبایل رنگ زرد ۱۲۸ گیگی و ۲۵۶ گیگی آیفون ۱۰ آر را تمام کرده و همچنین نسخه ۱۲۸ گیگی رنگ مرجانی را نیز تا اطلاع ثانوی در دسترس نخواهد بود.
در بازار انگلیس رنگ زرد، مرجانی و قرمز ۶۴ گیگی به‌سختی پیدا می‌شود. در آلمان نیز برای دریافت مدل زردرنگ ۶۴ گیگی باید تا ۲ هفته و برای رنگ مرجانی تا ۳ هفته منتظر بود.
بازار چین و فرانسه نیز به همین ترتیب بوده و گوشی آیفون ۱۰ آر گیر نمی‌آید. به گفته ناظران پرطرفدارترین رنگ زرد بوده و بعد مرجانی و قرمز در رده بعدی هستند.
اما آن سوی بازار، خریداران آیفون ۱۰ اس مکس از گوشی خود ناراضی بوده و عمده مشکل را باتری گوشی می‌دانند. باتری آیفون ۱۰ اس مکس با نوت ۹ مقایسه شده و نتیجه آن قابل‌توجه است. درحالی‌که باتری آیفون به صفر رسید، نوت ۹ همچنان ۳۷ درصد باتری داشت. باتری اس مکس ۳۱۷۴ میلی‌آمپر ساعت است و نوت ۹ نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپر، اما نمایشگر نوت ۹ رزولوشن بالاتری داشته و باتری خوری بیشتری هم دارد. از سوی دیگر پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ در مقایسه با تراشه A12 اپل باتری خوری بیشتری هم دارد اما درنهایت این نوت ۹ است که برنده می‌شود.
البته انگشت اتهام به‌سوی سیستم‌عامل آی او اس ۱۲ است که به‌ظاهر باید بهترین باشد، اما بسیاری از کاربران از این او اس شکایت دارند که باتری خوری یکی از آن‌ها است.

 منبع: خبرآنلاین 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا