معرفی و دانلود بازی ورزشی New Star Manager

موبنا – این بازی ورزشی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۱ از ۵ را نیز کسب کرده است.

New Star Manager

همانطور که در بالا اشاره کردیم در ابتدای بازی شما هدایت یک باشگاه فوتبال به نام new star را برعهده خواهید گرفت که بایستی آن را در بخش های مختلفی مدیریت نمایید. بطور کلی گیم پلی بازی به دو بخش پیش از هر مسابقه و در حین مسابقه می باشد. در قبل از هر مسابقه بایستی کارهایی نظیر خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات ، خرید تجهیزات مختلف برای باشگاه ، ساختن ساختمان های مختلف از جمله استعداد یابی برای باشگاه ، استخدام سرپرست و مربی های مختلف و … را انجام دهید. در هنگام بازی نیز بایستی همانند یک مربی برای تیم خود یک تاکتیک مناسب بچینید و در زمان های مختلف با توجه به شرایط بازی تاکتیک و ترکیب خود را عوض کنید ، البته در حین مسابقه کنترل بازیکنان برای پاس دادن و شوت کردن به وسیله ی دکمه ها و فلش های مختلفی که بر روی آن ها مشخص است برعهده ی خودتان می باشد.

New Star Manager

پس از پایان هر مسابقه در صورت برد از طرف اسپانسرها و هیئت مدیره خود مبالغی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید آیتم های مختلفی را برای باشگاه خود بخرید. هر کدام از ساختمان هایی که در باشگاه خود می سازید به شما کارت های مختلفی ارائه می دهند که می توانید این کارت ها را بر روی بازیکنان خود اعمال نمایید ، بعنوان مثال با استفاده از این کارت های می توانید قدرت شوت زنی و یا سرعت بازیکنان را بهبود ببخشید.

تصاویر بازی New Star Manager :

دانلود بازی New Star Manager :

 منبع: اندروید زوم
خروج از نسخه موبایل