پیش‌فروش خانه‌های مرتفع‌ترین برج مسکونی جهان با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار (+عکس)

از این ساختمان به عنوان بلندترین ساختمان مسکونی جهان یاد می‌کنند که با ارتفاعی معادل ۴۷۲ متر بهترین و لوکس‌ترین آپارتمان‌های جهان را با قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در اختیار مردم می‌گذارد.

موبنا – «برج مرکزی پارک» که توسط «آدریان اسمیت» و «گوردون گیل» ارایه شده است هم اکنون یکی از زیباترین و بهترین آسمان‌خراش‌های بلند جهان محسوب می‌شود که ساخت آن در شهر منهتن نیویورک همچنان ادامه دارد. زمانی که ساخت این آسمان ‌خراش تکمیل شود، از آن به عنوان بلندترین ساختمان مسکونی جهان یاد می‌کنند که با ارتفاعی معادل ۴۷۲ متر بهترین و لوکس‌ترین آپارتمان‌های جهان را با قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در اختیار مردم می‌گذارد.

توجه داشته باشید «برج مرکزی پارک» مرتفع‌ترین برج مسکونی جهان محسوب می‌شود و به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این حال بد نیست بدانید «برج خلیفه» در شهر دبی با ارتفاع ۸۲۹.۸ متر بلندترین برج جهان نام دارد که توسط «آدریان اسمیت» طراحی شده است. مرکز تجارت جهانی نیویورک نیز با ارتفاع ۵۴۱ متر هم عنوان بلندترین برج آمریکا را از آن خود کرده است. در مجموع باید گفت «برج مرکزی پارک» یکی از بزرگترین پروژه‌های ساختمان سازی در جهان محسوب می‌شود و از نظر ارتفاع دوازدهمین برج مرتفع جهان است.

پیش‌فروش خانه‌های مرتفع‌ترین برج مسکونی جهان با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار (+عکس)

«گَری بارنِت» از شرکت «اکستل دولوپمنت» در این خصوص گفت: «پس از یک دهه برنامه‌ریزی و همکاری با معماران، مهندسان و طراحان بزرگ جهان سرانجام موفق شدیم ساخت بلندترین برج مسکونی جهان در شهر منهتن را آغاز کنیم. برج مرکزی پارک از نظر طراحی، کیفیت و خدمات در سطحی قرار دارد که تاکنون در هیچ جای جهان مشاهده نشده است. این ساختمان در تاریخ شهر نیویورک به عنوان یک پیشنهاد مسکونی اختصاصی برای مردم ارایه می‌شود که لوکس‌ترین سطح زندگی را برای آنها ارایه می‌شود».

این ساختمان که بدنه شیشه‌ای و فولادی آن توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند و در قسمت شرقی آن یک سکوی ویژه تسمه‌ای در ارتفاع ۳۰۰ متری تعبیه شده است که چشم‌انداز ویژه و منحصر به فردی را در اختیار مردم می‌گذارد. فضای داخلی بر اساس بالاترین سطح طراحی و معماری ساخته شده است و شرکت «راتت استدیو» وظیفه تکمیل آن را برعهده داشته است. قسمت داخلی ساختمان ۱۷۹ مجتمع مسکونی را شامل می‌شود که اندازه آنها با یکدیگر متفاوت است. این آپارتمان‌ها از دو خوابه تا هشت خوابه طراحی شده‌اند و بنابراین متراژ آنها بین ۱۳۳ متر تا ۱۶۲۵ متر تغییر می‌کند.

پیش‌فروش خانه‌های مرتفع‌ترین برج مسکونی جهان با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار (+عکس)

در بخش دیگر این ساختمان یک باشگاه ورزشی منحصر به فرد در سه طبقه ساخته شده است که امکانات لوکس از جمله سالن بیلیارد، نمایشگرهای هوشمند و اتاق‌های کاربردی را شامل می‌شود و در این بخش تراس فضای باز حدود ۳۰۴ متعر تعبیه شده است. در قسمت ورودی برج نیز یک فروشگاه بزرگ هفت طبقه در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است خانه‌ها در بلندترین برج مسکونی جهان به تازگی فروش رفته‌اند و البته باید توجه داشته باشید قیمت خانه‌های دوخوابه در آن از ۶.۵ میلیون دلار آغاز می‌شود. این در حالی است که قیمت پایه برای خانه‌های شش اتاقه در این برج ۱۰۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است. هنوز به درستی مشخص نیست برای این خانه‌ها چه امکانات ویژه و منحصر به فردی در نظر گرفته شده است قیمت آن تا این اندازه بالا است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا