شستشوی لباس با امواج مافوق صوت! (+عکس)

«سونیک ساک» با استفاده از امواج مافوق صوت در فاصله زمانی کوتاه لباس‌های شما را تمیز می‌کند و البته باید توجه داشته باشید دامنه توانایی‌های آن بیش از این اتفاق است.

موبنا – پیدا کردن زمان خالی برای شستن لباس‌ها در خانه معمولا دشوار است و مشغله‌های روزانه مانع از اختصاص زمان مناسب به برای شستن البسه می‌شود. با این وجود روش جدیدی ارایه شده است که حتی در هنگام سفر یا شرایط دشوارتر از آن هم می‌توانید به راحتی لباس‌های خود را بشویید و نگران صرف زمان زیاد برای این کار نباشید. «سونیک ساک» به گونه‌ای طراحی شده است که مانند یک ماشین لباسشویی کوچک و قابل حمل عمل می‌کند و با استفاده از امواج صوتی برای تمیز کردن لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که حتی برای تمیز کردن پارچه‌های بسیار ظریف، طلا و جواهر، مسواک، کارد و چنگال، لوازم کودک، میوه، سبزیجات و اساسا هر چیز دیگری که پیرامون شما وجود دارد هم می‌توان از آن استفاده کرد.

شستشوی لباس با امواج مافوق صوت! (+عکس)

«سونیک ساک» بر اساس نظریه استفاده از امواج مافوق صوت برای تمیز کردم اقلام مختلف پیروی می‌کند. این دستگاه برای کار کردن در آب قرار می‌گیرد و سپس موج‌های صوتی با فرکانس بالا ایجاد می‌کند که در اثر آن شما حباب‌های کوچک فشرده شده را روی آب مشاهده می‌کنید. این امواج به گونه‌ای عمل می‌کنند که می‌توانند لکه‌های بسیار کثیف، روغن، باکتری‌ها و … را از بین ببرند.

شستشوی لباس با امواج مافوق صوت! (+عکس)

دستگاه «سونیک ساک» یک بخش ویژه برای تولید امواج مافوق صوت را شامل می‌ّود که از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است و طول و عرض این سیلندر کوچک به ترتیب ۱۰.۵ و ۳.۵ سانتی‌متر است. این سیلندر داخل یک ظرف پر از آب قرار می‌گیرد و سپس مقداری شوینده به آن اضافه می‌شود و در مرحله آخر دستگاه به پریز برق متصل می‌شود. این دستگاه کوچک قادر است در هر ثانیه ۵۰ هزار لرزش مبتنی بر امواج مافوق صوت ایجاد کند و کاربران می‌توانند به کمک ابزار کنترل دیجیتالی، میزان لرزش و تمیزکنندگی آن را تغییر دهند.

شستشوی لباس با امواج مافوق صوت! (+عکس)

«سونیک ساک» در فاصله زمانی کوتاه لباس‌های شما را تمیز می‌کند و البته باید توجه داشته باشید دامنه توانایی‌های آن بیش از این اتفاق است. گروه تولیدکننده دستگاه می‌گویند که این ابزار کوچک قادر است پارچه‌های بسیار ظریف از جمله ابریشم و توری را نیز مثل روز اول تمیز کند و همچنین اقلام بهداشتی از جمله مسواک و تیغ‌ها، بطری‌های کودک و پستانک، ظروف نقره‌ای، اسباب‌ بازی‌ها، ابزارها، عینک‌ها، جواهرات، ظروف، میوه و سبزیجات را به بهترین شکل تمیز کند.

شستشوی لباس با امواج مافوق صوت! (+عکس)

اندازه «سونیک ساک» از یک دستگاه گوشی هوشمند هم کوچکتر است و این مسئله به آن معنی خواهد بود که به راحتی می‌توانید این ابزار را با خود حمل کنید و حتی در مسافرت‌ها نیز آن را به همراه داشته باشید. گروه سازنده دستگاه همچنین توضیح داده است که ابزار مذکور ۱۰ درصد انرژی مصرف شده در ماشین‌های لباسشویی را مورد استفاده قرار می‌دهد و همچنین ۲ درصد آبی که در ماشین‌های لباسشویی به کار گرفته می شود، از طریق این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که با وجود تولید امواج مافوق صوت، به دلیل محدودیت‌های گوش انسان کاملا ساکت عمل می‌کند و فرد هیچ گونه‌ صدایی از آن نمی‌شنود.

شرکت سازنده از این محصول با عنوان «نخستین دستگاه پاک کننده مافوق صوت قابل حمل جهان» یاد می‌کند و به دنبال سرمایه‌گذاری‌های کمپین «ایندیگوگو» طی یک سال گذشته توسعه یافته است. قرار است این دستگاه با قیمت ۱۵۰ دلار وارد بازار شود و به زودی در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا