دانلود Survivor Royale؛ بازی اکشن و آنلاین جنگ بقا

بازی Survivor Royale یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های اکشن و آنلاین است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی NetEase Games است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما با چتر در جزیره‌ای فرود آمده و باید با جستجو در جزیره به دنبال سلاح باشید. پس از ۲۰ دقیقه اندازه جزیره کوچک می‌شود و تقابل با سایر بازیکنان اجتناب ناپذیر خواهد بود و بازیکن باید با استفاده از سلاح جمع شده رقیبان را از میان بردارد و به عنوان برنده بازی مشخص شود.

این بازی با بهره‌گیری از گرافیک سه بعدی بی‌نظیر و صداگذاری مهیج تجربه زیبا و جذابی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. وجود بیش از ۱۰۰ کاربر دیگر در این جزیره سبب شده است که بازی هرچه بیشتر مهیج شود و صد البته زنده ماند در آن آسان نباشد. لازم به ذکر است که برای بازی کردن نیاز به اینترنت و VPN دارید. در زیر تصاویری از این بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

این بازی با کسب امتیاز ۴.۲ از ۵ و با بیش ۱ میلیون دانلود به یکی از بازی‌های محبوب گوگل پلی در این سبک تبدیل شده است.  کاربران سیستم‌های اندروید ۴.۲ به بالا می‌توانند این بازی را از وبسایت اندروید زوم به صورت دانلود کنند. در زیر برخی از ویژگی‌ها و تغییرات نسخه جدید اشاره شده است و تریلری از این بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

برخی از ویژگی‌های Survivor Royale

  • وجود ۱۰۰ کاراکتر در بازی
  • نقشه‌های HD و بسیار بزرگ
  • امکان بازی به صورت تک نفره و تیمی
  • اسلحه‌ها و وسایل نقلیه با ظاهری کاملا واقعی

تغییرات نسخه جدید Survivor Royale

  • رفع باگ‌ها و کرش‌ها
  • وسیله نقلیه جدید: اتوبوس مدرسه
  • لباس جدید

تریلری از گیم پلی بازی Survivor Royale

دانلود فایل APK بازی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا بازی با لینک مستقیم

دستورالعمل نصب و اجرای بازی

– ابتدا فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه ی com.netease.rs را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را با اتصال اینترنت و فعال بودن VPN اجرا نمایید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا