تولید بزرگ‌ترین صفحه نمایش گوشی هوشمند

شایعات جدیدی در فضای مجازی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد در جدیدترین مدل پرچمدار خود یعنی گوشی گلکسی نوت ۱۰ از یک نمایشگر بسیار بزرگ بهره ببرد.

موبنا – با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استقبال از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ‌تر بسیار بیش‌تر شده است، بنابراین شرکت‌های تولیدکننده موبایل نیز با رعایت این موضوع، سعی دارند همواره حداقل یکی از مدل‌های پرچمداران خود را به صفحه نمایشی بزرگ‌تر از حد نرمال مجهز کنند تا آن دسته از کاربرانی که خواستار اندازه بزرگ نمایشگرند و می‌خواهند به‌جای استفاده همزمان از گوشی و تبلت، یکی از آن‌ها را تهیه و استفاده کنند، با خریداری این محصول به کارهای موردنیاز خود برسند و از خرید خود خرسند باشند.
حالا گزارش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف از سوی برخی از افشاگران فعال در حوزه تکنولوژی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته است پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی نوت ۱۰ را به یک صفحه نمایش بزرگ به اندازه ۶.۷ اینچ تجهیز کند.
بدین ترتیب درصورتی که خبر فوق صحت داشته باشد، می‌توان گفت گلکسی نوت ۱۰ بزرگ‌ترین گوشی هوشمندی خواهد بود که تاکنون توسط غول‌های تکنولوژی ارائه و عرضه شده است. چراکه گلکسی نوت ۹ که هم‌اکنون جدیدترین پرچمدار سامسونگ شناخته می‌شود، به نمایشگری ۶.۴ اینچی مجهز است و آیفون ۱۰ اس مکس نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین و جدیدترین مدل گوشی‌های اپل دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی است که در هر صورت می‌توان دریافت که از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی گلکسی نوت ۱۰ کوچک‌ترند.
بر اساس این شایعات، سامسونگ اخیرا سفارش تولید نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع پنل‌های اولد (OLED) را به بخش سامسونگ دیسپلی داده و به ثبت رسانیده است که به احتمال زیاد در پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی نوت ۱۰ بکار خواهد برد.
هم‌چنین گفته می‌شود این گوشی قرار نیست به بریدگی بالای صفحه نمایش (notch) که برای نخستی بار توسط آیفون ۱۰ به بازار آمد و متداول شد، مجهز باشد و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز از آن حذف خواهد شد. از طرفی انتظار می‌رود حاشیه‌های گوشی مذکور به حداقل رسیده تا بتوان گفت که گوشی کاملا بدون حاشیه‌ای تولید و عرضه شده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا