معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Where Shadows Slumber

Where Shadows Slumber از بازی جدید اندرویدی در سبک ماجراجویی و پازل محور می باشد که نمره بسیار خوب ۴.۸ از ۵ را در گوگل پلی کسب کرده است و همچنین تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – داستان این بازی ماجراجویی روایتگر دنیایی تاریک است که شما در نقش قهرمان اصلی بازی سعی دارید تا نور و روشنایی را به آن بازگردانید. گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بایستی خود ار نقطه ی شروع به نقطه ی پایانی برسانید و برای این کار بایستی معماهای پلتفرمر بازی را در طول مسیر خود حل نمایید. درواقع برای حل معماهای بازی بایستی به زاویه سایه خود و محیط دقت نمایید و از این طریق معماهای بازی را حل کنید ، بعنوان مثال ممکن است در گوشه ای از محیط یک کلید وجود داشته باشد که از دین شما پنهان باشد و شما بایستی با تنظیم و تغییر زاویه ی خود باعث نمایان شدن کلید مورد نظر شوید و یا اینکه در برخی از مکان ها ، مقداری از محیط خراب شده است و شما بایستی با تنظیم سایه ها ، محیط را بازسازی نمایید و سپس رد شوید. البته لازم به ذکر است که معماهای بازی بدین جا ختم نمی شوند و شما با چالش های دیگری نیز در طول بازی مواجه خواهید شد.

Where Shadows Slumber
Where Shadows Slumber

بازی دارای محیط های مختلف و متنوعی می باشد که دارای طراحی هنری و گرافیکی خوبی می باشند. همچنین در طول بازی میان پرده های مختلفی برای شما به نمایش داده می شود که در واقع شما را با داستان بازی بیشتر آشنا می سازد. در واقع معماهای بازی نیز به گونه ای طراحی شده اند که شما از داستان بازی لذت ببرید و چند ساعتی شما را سرگرم کند.

تصاویر بازی Where Shadows Slumber :

دانلود بازی Where Shadows Slumber :

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Where Shadows Slumber

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا