تصاویر سه بعدی به فیس‌بوک می‌آیند!

به نظر می‌رسد که فیس‌بوک از این پس قصد دارد قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند.

موبنا – با توجه به آنکه شبکه اجتماعی فیس‌بوک در مدت‌های اخیر بخاطر سریال دنباله‌دار رسوایی‌هایش به شدت از سوی کاربران و منتقدان و همچنین نهادهای امنیتی و سیاسی تحت فشار قرار گرفته بود، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد با قابلیت‌های جدید نظر خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کند تا بتواند بخشی از آبروی از دست رفته خود را بازیابی کند.
فیس‌بوک بدین منظور سعی کرده قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا کاربران بتوانند در صفحه خبری نیوزفید و با بهره‌گیری از هدست واقعیت مجازی مخصوص این گونه تصاویر را مشاهده کنند و تجربه لذت‌بخش‌تری را در استفاده از این شبکه اجتماعی داشته باشند.
در تصاویر سه بعدی کاربران قادر خواهند بود علاوه بر تصویر صحنه موردنظر، عمق و حرکت را نیز مشاهده کنند که این مساله باعث می‌شود تصویر بسیار زنده و مشابه به واقعیت آن به نظر بیاید.
کاربران همچنین می‌توانند با گرفتن یک عکس با یک گوشی هوشمندی که قادر به ثبت تصاویر سه بعدی (مجهز به دوربین دوگانه) است، بگیرند و با دیگران بر روی پروفایل شخصی خود به اشتراک بگذارند. مخاطبان نیز با جابجایی علامت بر روی تصویر، می‌توانند موجب چرخش عکس شده و از طریق آن به صحنه موردنظر بنگرند.
گفته می‌شود کاربران گوشی‌های آیفون ۷ پلاس، ۸ پلاس، ۱۰ و ۱۰ ایکس مکس قادر خواهند بود از این قابلیت بهره‌مند شوند.
این گزارش‌ها در حالی در فضای مجازی منتشر شده است که هنوز زمان دقیق و جزئیات انتشار عمومی آن برای کاربران فیس‌بوکی به زبان آورده نشده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا