۱۵ درصد از پهنای باند اینترنت جهان به نتفلیکس تعلق دارد

گزارش‌ها حاکی است که شبکه پخش آنلاین نتفلیکس به‌عنوان بزرگ‌ترین پلت‌فرم استریم آنلاین فیلم و سریال در جهان، بالغ بر ۱۵ درصد از پهنای باند اینترنت جهانی را به خود اختصاص داده است.

موبنا – این روزها که اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر آن تمام بخش‌های مختلف زندگی ما را در برگرفته‌ است، خیل عظیمی از کاربران حتی فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را نیز از طریق شبکه‌های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می‌کنند. تماشای فیلم از طریق این شبکه‌های اینترنتی بدین صورت است که کاربران با پرداخت مبلغی پول و شارژ ماهانه بسته‌های اینترنتی، قادر خواهند بود تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این شبکه‌ها را مشاهده و تماشا کنند.
نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شبکه‌های آنلاین برای پخش آنلاین فیلم و سریال محسوب می‌شود و حالا با اختصاص بیش از ۱۵ درصد از پهنای باند اینترنت در جهان، معلوم شد که محبوبیت و کاربرد آن توسط کاربران جهانی چقدر زیاد است.
نتفلیکس در سال‌های اخیر رشد و شکوفایی بسیار خوبی را تجربه کرده است و توانسته به عملکرد موفقیت‌آمیزی در به اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان دست یابد. حالا تازه‌ترین گزارش Global Internet Phenomena که ازسوی محققان موسسه Sanvine منتشر شده، نشان می‌دهد که محتوای ویدیویی ۵۸ درصد از ترافیک دریافتی کاربران اینترنتی در جهان را به خود اختصاص داده است که در این میان، سهم نتفلیکس ۱۵ درصد است و نشان‌دهنده عملکرد فوق‌العاده این سرویس استریم آنلاین است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا