دانلود Winrar 5.60 اپلیکیشن فشرده ساز اندروید

احتمالا شما با نرم افزار فشرده سازی Winrar آشنا هستین. Winrar بهترین قویترین و محبوب ترین برنامه مدیریت فایلهای فشرده می‌باشد.

موبنا – اینبار کمپانی RARLAB دست بکار شده و نسخه سیستم عامل اندروید این برنامه محبوب را ارائه کرده است. وینرر علاوه بر اینکه میتواند فایل های شما را فشرده و یا استخراج کند یک فایل منیجر ساده نیز محسوب میشود. این برنامه که به نام RAR درگوگل پلی شناخته میشود امکان استخراج آرشیوها با پسوند  RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ  را داراست. امکان رمزگذاری ، فشرده سازی Solid و استفاده از چندین هسته پردازنده گوشی برای سهولت در فشرده سازی و استخراج گوشی ای از امکانات RAR هست.

دانلود آخرین نسخه WinRAR
دانلود آخرین نسخه WinRAR

امکان بازکردن فایل های RAR تا آخرین نسخه RAR 5 یکی دیگر از امکانات این برنامه است. اپلیکیشن RAR علاوه بر اینکه رایگان هست از تبلیغات درون برنامه ای برای مرتفع کردن هزینه های خود استفاده میکند اما اگر به هردلیلی تمایلی به دیدن تبلیغات ندارید میتوانید با پرداخت این مورد را از برنامه حذف کنید.

اما در این پست اندرویدزوم جدیدترین نسخه وین رار با تمامی قابلیت های موجود به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهد. در برنامه مود شده دیگر شاهد تبلیغات آزاردهنده نیستیم و کارایی برنامه نیز سریعتر و روان تر شده است.

دانلود نسخه رسمی RAR نسخه پرمیوم

دانلود نسخه رسمی WinRar پرمیوم مود شده ARM

دانلود نسخه پریمیوم RAR پرمیوم مود شده ARM64

دانلود نسخه پریمیوم RAR پرمیوم مود شده X86

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا