دوربین امنیتی ۳۶۰ درجه فوق دقیق، حافظ امنیت خانه و محل کار

امروزه دوربین های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که البته هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند، اما به تازگی دوربینی عرضه شده که بسیاری از این مشکلات را ندارد.

موبنا – امروزه دوربین های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که البته هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند، اما به تازگی دوربینی عرضه شده که بسیاری از این مشکلات را ندارد. این دوربین تازه که Mi Home Security Camera 360° نام دارد، توسط شرکت شیوامی تولید شده و قیمت آن تنها ۳۶ دلار است.
البته این دوربین تنها برای محافظت از یک اتاق مناسب است و توانایی پوشش محیط های بزرگ تر را ندارد. مهم ترین مزیت این دوربین تهیه یک نمای ۳۶۰ درجه از محیط اطراف و تهیه تصاویر فوق دقیق با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل است.
این دوربین به راحتی به شبکه های وای – فای متصل می شود و امکان ذخیره سازی داده های خود بر روی شبکه های کلود را دارد. کنترل از راه دور، امکان افزودن کارت حافظه اس دی و دسترسی به تصاویر و داده ها از طریق گوشی از جمله مزایای دوربین یادشده است. دوربین مذکور از طریق یک روتر بی سیم به اینترنت متصل می شود.
این دوربین نمای ۱۸۰ درجه محیط اطراف را به صورت افقی و نمای ۹۶ درجه محیط را به صورت عمودی پوشش می دهد و با یک سیم سه متری به منبع برق متصل می شود. این دوربین به یک آداپتور ۵واتی یو اس بی متصل می شود. وزن محصول مذکور ۲۳۹ گرم و ارتفاع آن ۱۱۸ میلیمتر است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا