استفاده از کوله پشتی‌های پیشرفته برای ارتقای دقت نقشه‌های اپل

اپل برای افزایش دقت نقشه‌های خود به روشی منحصر به فرد روی آورده و کارمندانی را به همراه کوله پشتی های مجهز به نقاط مختلف جهان اعزام کرده است.

موبنا – عکس هایی که از کارمندان اپل منتشر شده نشان می دهد کوله پشتی های آنها مجهز به دوربین، حسگرهای شناسایی محیطی لیدار و برخی تجهیزات دیگر است.
ظاهرا اجرای این ابتکار عمل از شهر سان فرانسیسکو آغاز شده و در دیگر شهرهای امریکا و نقاط دیگری از دنیا نیز ادامه می یابد. به نظر می رسد اپل از این طریق قصد دارد اطلاعات دقیقی در مورد مسیرهای پیاده روی محبوب در جهان جمع آوری کند تا سپس این داده ها را از طریق سرویس نقشه خود در اختیار عموم قرار دهد.

استفاده از کوله پشتی‌های پیشرفته برای ارتقای دقت نقشه‌های اپل

اپل علیرغم تلاش های خود در این زمینه هنوز نتوانسته با خدمات نقشه گوگل رقابت کند. خدمات نقشه گوگل و همین طور سرویس نمای خیابانی آن توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان برای مسیریابی و دریافت اطلاعات خدمات حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و در مقابل خدمات اپل در این زمینه بسیار محدود و ابتدایی هستند.
اپل اولین بار همزمان با عرضه سیستم عامل iOS 12 ارائه خدمات نقشه خود را با جزئیات مناسب آغاز کرد، اما همین نقشه ها هم در مقایسه با نقشه های گوگل دقت زیادی نداشتند و در مواردی کاربران را گمراه می کردند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا