معرفی و دانلود بازی شبیه ساز My Hospital

My Hospital از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک شبیه سازی می باشد که از بازی های محبوب پلی استور نیز به شمار می رود بطوریکه تاکنون بیش از ۵ میلیون بار در این سایت دانلود گردیده است و امتیاز خوب ۴.۳ از ۵ را کسب کرده است.

موبنا – همانطور که از نام این بازی شبیه ساز مشخص است شما بایستی در این بازی بیمارستان خودتان را راه اندازی کرده و آن را مدیریت کنید و بیمارهای مختلف را طبابت نماید.

My Hospital
My Hospital

همانطور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی این بازی بدین صورت است که در ابتدا بایستی بیمارستان خود را با قسمت های مختلفی مانند آزمایشگاه ، مطب پزشکان ، اتاق عمل و … دایر کنید و سپس بخش های مختلف آن را مدیریت نمایید و بیماران را با بیمارهای مختلف و حتی با مزه مداوا نمایید. همچنین شما می توانید در محیط بیمارستان خود یک باغچه کوچک درست کنید و در آن گیاهان دارویی مختلفی را کشت نمایید و اکسیرهای مختلفی را تهیه نمایید که با استفاده از آن ها می توانید بیش از ۸۰ بیماری عجیب و با مزه را مداوا کنید.

My Hospital
My Hospital

یکی از موارد دیگری که بایستی در بازی به آن توجه کنید ، ایجاد یک محیط مناسب و آرام برای بیماران می باشد تا احساس کنند در خانه ی خود بسر می برند ، بدین منظور بایستی از دکوراسیون های مختلفی که در بازی وجود دارد استفاده کنید تا محیطی زیبا و آرامش بخش را درست کنید. با پیشرفت در بازی و بالا بردن سطح خود می توانید قسمت های جدیدی را به بیمارستان خود اضافه نمایید و بیماری های جدیدی را مداوا نمایید. شما می توانید این بازی را با دستانتان نیز بازی کنید و با آن ها مبادلات مختلفی را نیز در بازی انجام دهید.

تصاویر بازی My Hospital :

دانلود بازی My Hospital :

دانلود بازی نسخه اصلی ۱.۱.۷۳

دانلود بازی نسخه مود شده ۱.۱.۷۳

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا