هشت طرح مخابرات در بروجرد اجرا شد

مدیرشرکت مخابرات بروجرد با اشاره به اینکه ۹۲ درصد این شهرستان تحت پوشش شبکه همراه اول است، گفت: هشت طرح مخابراتی با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال امسال در این شهرستان اجرا شد.

موبنا – اکبر شیخی افزود: شرکت مخابرات شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود این آمادگی را دارد که تعداد مشترکان ADSL را تا ۱۰۰ هزارمشترک افزایش دهد.
وی اظهارداشت: از مجموع ۵۲ روستای دارای اینترنت شهرستان ۳۷ مورد به طورمستقیم و ۱۵ روستا نیز از طریق روستاهای همجوار به صورت اقماری متصل به شبکه هستند.
مدیرشرکت مخابرات بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت شهری و ۱۵ هزارمشترک تلفن ثابت روستایی و۲۰ روستا برخوردار از شبکه موبایل روستایی(WLL) دراین شهرستان وجود دارد.
شیخی اضافه کرد: با توجه به رشد و توسعه سریع مخابرات و نیاز مشتریان برای دسترسی هر چه سریع تر به سرویس های جدید، در برنامه ریزی های کلان توسعه مخابرات کشور، قابلیت انعطاف پذیری برای هماهنگی با این تغییرات و جلب رضایت مشتریان مورد توجه قرار دارد.
وی ادامه داد: شبکه مخابرات به گونه ای طراحی می شود که با صرف حداقل هزینه ها و اعمال کمترین تغییرات، بتوان تکنولوژی های جدید این حوزه را پوشش داده و سرویس های متنوع مورد نیاز مشتریان را که روز به روز درحال گسترش هستند، به سرعت ارائه کرد.
وی اظهارداشت: امسال طراحی و جابه جایی سایت همراه اول روستای گیجالی، نصب و راه اندازی تجهیزات اینترنت پرسرعت نسل چهارم همراه اول معروف به ۴g در قالب سه سایت در مناطق پارک فدک، ترمینال شرق داملران، نصب و راه اندازی تجهیزات اینترنت شبکه شهری که در مرکز مخابرات بروجرد نصب شده و راه اندازی اینترنت همراه اول معروف به ۳g دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد می باشد.
مدیر شرکت مخابرات بروجرد گفت: هم اکنون ۱۱۰ هزار مشترک تلفن ثابت در بروجرد وجود دارد که ازاین تعداد ۱۵هزار مشترک روستایی و۹۵ هزار مشترک شهری است.
شیخی افزود: هم اکنون ۱۵۰هزار تلفن همراه و اعتباری در بروجرد فعال است.
وی اظهار داشت: چهارمرکز پرظرفیت در بروجرد و ۳۳ مرکز روستایی در این شهرستان وجود دارد.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا