بازدید از سایت ایرانسل پولی شد!

اپراتور ایرانسل در اقدامی عجیب بازدید از سایت خود را از حالت رایگان خارج کرد تا از مراجعین هزینه ترافیک اخذ شود.

موبنا – این روزها اپراتور ایرانسل که سعی دارد با تبلیغات گسترده خدمات خود را باکیفیت‌تر از رقبا نشان دهد، تمامی خدمات رایگان اینترنتی خود به جز ایرانسل من را حذف کرده است.
این اتفاق زمانی جالب می‌شود که بدانیم هر بار مراجعه به سایت ایرانسل، حجم زیادی از ترافیک مشترکان را می‌بلعد و ایرانسل هیچ ترافیک رایگانی برای بازدید از سایت خود قرار نداده است.
این اقدام ایرانسل سبب شده تا کسانی که از انواع مودم‌های جیبی ایرانسل استفاده می‌کنند، هنگام اتمام حجم اینترنت نتوانند حتی اقدام به شارژ مجدد خط خود کنند.
بیشتر ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت دسترسی به وب‌سایت خود را برای مشترکان رایگان کرده‌اند تا آنها بتوانند بدون مشکل، به سایت ارائه‌دهنده اینترنت مراجعه و نسبت به خرید حجم و ترافیک اقدام کنند.
این اقدام ایرانسل نارضایتی تعداد بسیاری از مشترکان را فراهم ساخته و موجب شده تا آنها از اتمام حجم خود مطلع نشوند و تصور کنند ارائه سرویس مختل شده است. مشترکان برای رفع این مشکل با پشتیبانی این اپراتور تماس گرفته و آن زمان است که متوجه می‌شوند حتی بازدید از وب‌سایت (سنگین و پرحجم) ایرانسل نیز رایگان نبوده و آنها هیچ راهی برای شارژ مجدد اینترنت ندارند.
مسئول پشتیبانی اما به مشترکان برنامه ایرانسل من را معرفی می‌کند اما مشترکانی که دارای خط تلفن همراه اول هستند، نمی‌توانند از این طریق اقدام به خرید بسته اینترنتی کنند و با مشکل مواجه می‌شوند.
البته ایرانسل در اقدام عجیب دیگری برای مشترکانی که از خطوط غیر ایرانسلی با پشتیبانی این اپراتور تماس می‌گیرند، در چند نوبت پیام‌های تبلیغاتی صوتی پخش می‌کند. پیام‌هایی که به صورت اجباری برای مشترکان پخش می‌شود و البته مهمتر از همه اینکه این شهروندان هستند که باید هزینه گوش دادن به تبلیغات ناخواسته را بپردازند.
این روزها که هزینه‌های تماس تلفن همراه افزایش داشته است، مشخص نیست ایرانسل با چه توجیهی مشترکان دارای مودم که از طریق تلفن ثابت یا با سایر اپراتورها با پشتیبانی این شرکت تماس می‌گیرند را پشت خط نگه داشته و برای آنها تبلیغات پخش می‌کند.
هم‌اکنون با تماس با پشتیبانی ایرانسل پیام تبلیغاتی تعویض مودم و خدمات LTE برای مخاطبان پخش می‌شود و این نوع پیام‌ها در چند نوبت تکرار می‌شود.

 منبع: تیتر شهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا