شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

اتومبیل شاسی بلند لوکس لاگوندا که قرار است سال ۲۰۲۱ میلادی وارد خیابان‌ها شود، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را برای نخستین بار در اختیار مردم قرار می‌دهد که از این نظر می‌تواند از محصولات مشابه جلوتر باشد.

موبنا – شرکت «استون مارتین» که حدود دو ماه قبل از برند جدید خود برای تولید خودروهای لوکس با نام «لاگوندا» رونمایی کرد، هم اکنون جزییات بیشتری را در مورد نخستین خودرویی که تحت این برند به تولید می رسد منتشر کرده است. این خودرو یک سواری مجهز به سیستم خودران نیست و بنابراین شباهتی به مدل مفهومی «لاگوندا ویژِن کانسپت» ندارد. با این وجود از خودروی جدید می‌توان به یک محصول کاملا برقی اشاره کرد که برخی قابلیت‌ها را هم از استون مارتین در اختیار گرفته است. این خودروی شاسی بلند لوکس که به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده است،‌ زبان طراحی مدل مفهومی اتومبیلی که در نمایشگاه بین‌المللی ژنو ارایه شده بود را دنبال می‌کند.

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

شرکت استون مارتین توضیح داد خودروی لوکس لاگوندا که درصد آلودگی آن برای محیط زیست صفر است در ماه مارس پیش‌رو به صورت رسمی معرفی می‌شود و قرار است این برند نشان دهد طراحی لوکس و مدرن واقعی در اتومبیل‌های جدید چگونه است و چطور می‌توان بین تمام قطعات هماهنگی کامل به وجود آورد تا یک محصول یکپارچه و ایده‌آل ارایه شود.

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

این روزها ادغام کردن یک خودروی لوکس با طراحی مدرن از جمله اهدافی محسوب می‌شوند که شرکت‌های بزرگ خودروساز می‌کوشند بر اساس آن شاسی بلندهای جدید خود را عرضه کنند. شرکت‌هایی مانند رولز-رویس و مرسدس-میباخ نیز با همین اصل محصولاتی را ارایه کرده‌اند. بنابراین اگر یک برند جدید در عرصه خودروهای لوکس معرفی می‌شود، می‌بایست چنین سیاستی را در محصولات خود دنبال کند.

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

اتومبیل شاسی بلند لوکس لاگوندا که قرار است سال ۲۰۲۱ میلادی وارد خیابان‌ها شود، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را برای نخستین بار در اختیار مردم قرار می‌دهد که از این نظر می‌تواند از محصولات مشابه جلوتر باشد. هنوز به درستی مشخص نشده است این اتومبیل شاسی بلند چه سطحی از سیستم‌های خودران را در اختیار می‌گیرد و البته کارشناسان می‌گویند شکل ظاهری فضای داخل کابین این اتومبیل بیش از آنچه که در قالب «ویژِن کانسپت» و به صورت مدل مفهومی عرضه شده بود، سنتی است. طراحان لاگوندا در مجموع در نظر دارند زبان طراحی «ویژِن کانسپت» را مورد استفاده قرار دهند ولی هنوز به درستی مشخص نیست که ظاهر نهایی اتومبیل شاسی بلند جدید تا چه اندازه بر این اساس شکل گرفته است.

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

«مارِک ریچمن» مدیر مرکز خلاقیت‌های استون مارتین در این خصوص گفت: «شاسی بلند لاگوندا اصول اصلی ویژِن کانستپ را حفظ می‌کند. این خودرو به هیچ یک از شاسی بلندهایی که هم اکنون می‌بینید شباهت ندارد. بنابراین شکل ظاهری آن یک واقعیت جدید را برای شما ارایه می‌کند و شما را با نسل آتی خودروها آشنا می‌سازد».

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

شاسی بلند لوکس استون مارتین(+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا