برگزاری جلسه هم‌اندیشی کمیته حسابرسی مناطق مخابراتی

جلسه هم اندیشی کمیته حسابرسی مناطق مخابراتی پنج شنبه ۱۲ مهر ماه با حضور دکتر صفری ، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در این جلسه که مربوط به کمیته‌های حسابرسی مناطق مخابراتی مجموعه SC4 و SC8 بود، دکتر صفری با اشاره به جایگاه حسابرسی در شرکت مخابرات گفت: کمیته حسابرسی باید بادقت فرایند حسابرسی را بررسی و با راهنمایی و ارائه راه‌حل، به مدیریت مخابرات منطقه کمک کنند.
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود: کمیته حسابرسی باید در عین پیشگیری، راهکارهای لازم را به منظور رسیدن به اهداف شرکت به مدیران مناطق نشان داده و ناظرین مالی نیز با هماهنگی معاونت مالی، ضعف‌های حوزه را شناسایی و درجهت بهبود ضعف‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی کمیته حسابرسی را به عنوان بازوان اجرایی مدیرعامل نامید و افزود: با نتایج مثبت حسابرسی‌های انجام شده، در توسعه و پیشرفت شرکت موفق خواهیم شد.
دکتر صفری در پایان تصریح کرد: در شرکت مخابرات ایران به دنبال پیاده‌سازی آخرین تکنولوژی و سرویس‌ها هستیم و به منظور تحقق این هدف، راهکارهای لازم به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان باید اجرایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا