معرفی و دانلود اپلیکیشن کاربردی HD Video Converter Factory Pro

حتما برا شما نیز پیش آمده است که یک فایل ویدئویی را با استفاده از گوشی اندرویدی خود دانلود کرده باشید ولی هنگامی که می خواستید آن را پخش کنید با خطایی مبتنی بر اینکه این فایل ویدئویی نمی تواند بر روی گوشی شما اجرا شود ، مواجه شده اید.

موبنا – در چنین مواقعی استفاده از پلیرهای قدرتمند همانند mx player  و … پیشنهاد می گردد ولی در بعضی موارد حتی این پلیرها نیز نمی توانند برخی از فرمت های ویدئویی را پخش کنند. پس در این حالت بهترین راه استفاده از اپلیکیشن های تبدیل کننده  و یا کانورتر می باشد. با توجه به اینکه تاکنون کانورترهای آنچنان قدرتمندی که بتواند تمامی فرمت های ویدئویی را تبدیل کند برای تلفن های همراه ساخته نشده است به ناچار بایستی از اپلیکیشن های قدرتمند تبدیل کننده که بر روی رایانه های شخصی نصب می شوند استفاده کنید. به همین دلیل ما امروز قصد داریم یکی از بهترین اپلیکیشن های تبدیل کننده فایل های ویدئویی با نام HD Video Converter Factory Pro را برای شما معرفی کنیم که با نصب آن می توانید بسیاری از فایل های ویدئویی را به یکدیگر تبدیل کنید.

HD Video Converter Factory Pro
HD Video Converter Factory Pro

نحوه ی کار این اپلیکیشن کاربردی بدین صورت است که شما در ابتدا فایل ویدئویی مورد علاقه ی خود را انتخاب می کنید و پس از اعمال تغییرات دلخواهتان می توانید آن را به فرمت های مختلفی تبدیل کنید و نکته ای که این اپلیکیشن را با سایر برنامه های مشابه متمایز می کنند تعداد زیادی از فرمت هایی است که بصورت مرتب در اختیار شما قرار می دهد تا فایل خود را براساس آن ها تبدلی نمایید ، بعنوان مثال شما می خواهید یک فایل ویدئویی را برای گوشی اندرویدی سامسونگ خود تبدیل نمایید تنها کافی است تا در لیست برنامه گزینه اندروید را پیدا کنید و سپس مدل گوشی خود را انتخاب نمایید و بطور اختصاصی فایل ویدئویی را برای گوشی تان و متناسب با ابعاد و رزلوشن آن تبدیل کنید.

HD Video Converter Factory Pro
HD Video Converter Factory Pro

همانطور که در بالا اشاره شد با پیدا کردن گوشی خود می توانید در لیست می توانید متناسب با مشخصات گوشی خود یک فایل ویدئویی را تبدیل کنید ولی این بدان معنا نسیت که برنامه دست شما را برای سایر تغییرات باز نگذاشته است بلکه به شما این امکان را می دهد تا تعییراتی دیگری را نیز بر روی فایل ویدئویی خود اعمال کنید. همچنین برنامه این امکان را به شما می دهد تا فایل های ویدئویی (HD (720P را با کمترین میزان افت کیفیت به (۴۸۰P (SD تبدیل کنید تا حجم کمتری بر روی گوشی شما اشغال کنند. جالب است بدانید برنامه این قابلیت را نیز دارد تا ویدئوهایی با کیفیت SD را به HD تبدیل نماید.

HD Video Converter Factory Pro
HD Video Converter Factory Pro

البته کاربرد این برنامه تنها به تبدیل ویدئو به فرمت های مختلف نمی باشد بلکه امکانات کاربردی و زیاد دیگری را نیز شامل می شود که برخی از آن ها را برای شما در پایین معرفی می کنیم:

  • حذف برخی از قسمت در ویدئو
  • امکان ساخت ویدئو کلیپ با فرمت ها و مدت زمان دلخواه
  • امکان ادغام چندین فایل ویدئویی با یکدیگر
  • امکان اضافه کردن افکت های بامزه به ویدئو
  • امکان تغییر قسمت های مختلفی از یک ویدئو از قبیل میزان فریم ، انکودر ، رزلوشن و …
  • بیش از ۵۰ برابر سرعت تبدیل بیشتر نسبت به برنامه های مشابه
  • امکان دانلود ویدئو از سایت های اشتراک گذاری فایل های ویدئویی نظیر یوتیوب و …
  • دارای رابط کاربری شکیل و جذاب
  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت ویدئویی
  • حل مشکل همخوانی صدا با تصویر در فایل های ویدئویی
  • امکان ساخت رینگتون برای گوشی
  • امکان افزایش و کاهش دادن میزان صدای یک ویدئو

دانلود اپلیکیشن HD Video Converter Factory Pro :

دانلود فایل نصبی ویندوز از سایت اصلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا