معرفی و دانلود اپلیکیشن TextO Pro – Write on Photos

تصاویر حاوی نوشته یا همان تایپوگرافی از محبوب ترین تصاویری هستند که در شبکه های اجتماعی مختلف شاهد آن ها هستیم ، حتما شما هم در صفحات و پست های دوستانتان در شبکه های اجتماعی از این نوع تصاویر مشاهده کرده اید.

موبنا – برای درست کردن یک تصویر تایپوگرافی داشتن یک اپلیکیشن مناسب برای نوشتن متن با فونت و افکت های مختلف از ملزومات این کار است به همین دلیل ما امروز قصد داریم یکی از بهترین اپلیکیشن های تایپوگرافی با نام TextO Pro را برای شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید تا شما را با امکانات مختلف این برنامه آشنا سازیم.

همانطور که در بالا اشاره شد اپلیکیشن TextO Pro – Write on Photos دارای فونت های مختلفی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به بهترین شکل ممکن نوشته های خود را بر روی عکس ها بنویسید. برنامه دارای رنگ های مختلفی می باشد که به شما کمک می کند نوشته های خود را شکیل تر کنید ، علاوه بر رنگ های ساده برنامه دارای رنگ های متشکل از رنگ بندی های مختلف نیز می باشد که نوشته های شما را زیباتر می کند. همچنین با کمک این برنامه می توانید واترمارک اختصاصی خود را بر روی عکس هایتان قرار دهید تا مشخص گردد که عکس اختصاصی شما می باشد.

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا از تمامی تصاویری که ساخته اید یک آلبوم دیجیتال نیز بسازید. همچنین پس از ساخت یک تصویر شما به راحتی و از طریق درون برنامه می توانید تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن دارای طرح های از پیش تنظیم شده نیز می باشد که به شما کمک می کند تا تصاویر خود را با راحتی بیشتری بسازید.

دانلود اپلیکیشن TextO Pro نسخه پریمیوم :

دانلود نسخه ۱.۴ با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا